به گزارش پردیس گیم و به نقل از گیم‌اسپات، چهار نقشه در این گسترش‌دهنده به نام‌های Verdun Heights ،Fort Vaux ،Soissons و Rupture وجود دارد. They Shall Not Pass همچنین ارتش فرانسه را به بخش چندنفره اضافه می‌کند (که لباس‌های آبی رنگی را می‌پوشند) و شامل حالت جدید Frontlines می‌شود که به عنوان ترکیبی از Rush و Conquest توصیف شده است:

هردو تیم همزمان برای یک پرچم می‌جنگند و وقتی یک تیم به هدف خود دست یابد، مبارزه برای پرچم به منطقه دیگری انتقال پیدا می‌کند. مرکز فرماندهی دشمن را تسخیر نمایید و سبک بازی به حالت Rush تغییر خواهد کرد که یک تیم باید به پست‌های تلگراف حمله کند و تیم دیگر به دفاع از آن بپردازد.

در بخش وسایل نقلیه، They Shall Not Pass تانک Char 2C را به بازی اضافه می‌کند که براساس یک تانک واقعی است. این یک “Behemoth” جدید خواهد بود که به گفته DICE می‌تواند جریان نبرد را تغییر دهد.

تانک دیگری به نام St. Chamond نیز به‌همراه این گسترش‌دهنده به بازی اضافه می‌شود. کلاس Elite جدیدی تحت عنوان Trench Raider هم به بازی می‌آید که برروی نبردهای نزدیک متمرکز است. این کلاس از “Raider Club” استفاده می‌کند و به “نارنجک‌های موثر و قابل توجهی” دسترسی دارد. Siege Howitzer، سلاح ثابتی است که در نقشه‌های این گسترش‌دهنده وجود خواهد داشت و تمام نیروهای پیاده‌نظام می‌توانند از آن استفاده کنند.

سلاح‌ها و تانک‌های جدید را می‌توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید:

   

 

 

تاریخ انتشاری برای They Shall Not Pass اعلام نشده اما این گسترش‌دهنده پیش از ماه مارس عرضه می‌شود ولی کسانی که Battlefield 1 Premium Pass را با قیمت 50 دلار خریداری کرده باشند، می‌توانند هر چهار گسترش‌دهنده بازی را دو هفته زودتر تجربه کنند.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *