سازندگان بازی Horizon: Zero Dawn به تازگی افزونه جدیدی برای این عنوان منتشر کرده‌اند که ویژگی‌ها و امکانات جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد.

امسال شاهد عرضه یکی از بهترین و خوش ساخت‌ترین عناوین انحصاری در نسل هشتم، یعنی بازی Horizon: Zero Dawn بودیم. این عنوان که توسط استودیو بازی سازی Guerrilla Games برای کنسول پلی استیشن 4 ساخته شد، بازیکنان را در دنیایی خیالی و پسا-آخر الزمانی قرار می‌دهد. حالا پس از چند ماه از عرضه این بازی و قبل از انتشار بسته‌الحاقی بزرگ آن که The Frozen Wilds نام دارد، سازندگان افزونه 1.30 را برای آن عرضه کرده‌اند که ویژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه کرده است.

از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به اضافه شدن حالت +New Game و درجه سختی Ultra Hard به بازی اشاره کرد. در حالت +New Game بازیکنان می‌توانند بازی را از ابتدا شروع کنند؛ با این امکان که تمامی امتیازات و ‌آیتم‌های کسب شده توسط آن‌ها در طول بازی قبلی حفظ خواهد شد. علاوه‌بر آن درجه سختی Ultra Hard بازیکنان را حسابی به زحمت خواهد انداخت و به شدت چالش برانگیز است. در این درجه سختی مبارزات سخت‌تر شده و میزان بازیابی سلامتی آلوی کمتر شده است، که باعث می‌شود تا بازیکنان با حواس جمع‌تری به انجام بازی بپردازند.

به هر حال بازیکنان می‌توانند با مراجعه به شبکه پی‌اس‌ان، این افزونه جدید را دریافت کنند و با آلوی به ماجراجویی در سرزمین‌های بی‌کران بازی Horizon: Zero Dawn بپردازند.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *