در طول نمایشگاه E3  رئیس Xbox، آقای “فیل اسپنسر” اعلام کرده بود که شرکت Microsoft قرارداد پروژه‌های جدیدی را به امضا رسانده است که تا چند سال آینده آماده نخواهند شد. حالا نشانه‌ای پدیدار شده است که ممکن است به یکی از این پروژه‌ها اشاره کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Kotaku، لیست مشاغلی در سایت LinkdIn پیدا شده که از طریق یکی از اعضای سرویس استخدام و مشاوره‌ی G3D منتشر شده است. چند ماه از انتشار این لیست می‌گذرد و اخیرا فردی تیزبین آنرا پیدا کرده است. این لیست مشاغل، فراخوانی برای جذب یک طراح و آرتیست محیط برای “عنوانی AAA و نسل بعدی از شرکت Microsoft” می‌باشد.

سبک و سیاق این عنوان اینگونه توضیح داده شده است: “مشابه به Horizon: Zero Dawn

از آنجایی که این فراخوان به جذب یک هنرمند مربوط به بخش محیط اختصاص دارد، ابدا نمی‌توانیم نتیجه بگیریم که این عنوان در بقیه‌ی بخش‌ها مثل داستان، تجربه‌ی جهان‌باز و غیره مانند عنوان استدیوی Guerrilla Games یعنی Horizon: Zero Dawn خواهد بود. چیزی که احتمال بسیار بیشتری دارد این است که عنوان موردنظر دارای محیط و دنیایی ویران شده و آخرالزمانی است که دوباره در حال از نو ساخته شدن می‌باشد. چیزی شبیه به Horizon: Zero Dawn.

شما می‌توانید تصویر مربوط به این فراخوان را در زیر مشاهده کنید:

با این حال به یاد داشته باشید که این اثبات کننده‌ی چیزی نیست و نمی‌توانیم مطمئن باشیم که Microsoft عنوانی ماجراجویی و جهان‌باز را در دست ساخت دارد. مخصوصا پس از صحبت‌های “فیل اسپنسر” که قبلا در مصاحبه‌ای به سختی‌های اختصاص بودجه به پروژه‌هایی این چنینی (مانند  The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Horizon: Zero Dawn) که ارزش تکرار محدودی دارند اشاره کرده بود. جزئیات این خبر را می‌توانید در لینک روبه‌رو مشاهده کنید: فیل اسپنسر: بازی‌های داستان‌محور دیگر تاثیر سابق خود را ندارند

 پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *