شایعاتی درباره گوشی بعدی سری V ال‌جی یعنی LG V30 به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد این کمپانی قصد ندارد میدان رقابت برای تصاحب بازار را برای رقبا خالی بگذارد.

در حالی که طرفداران ال‌جی منتظر رونمایی از پرچمدار جدید این کمپانی یعنی G6 در کنگره جهانی موبایل هستند خبرها و شایعات از این حکایت دارد که این فبلت به پردازنده اسنپدراگون 821 مجهز خواهد بود. خبری که خود ال‌جی نیز ظاهرا آن را تایید کرده است.

اما انگار این قضیه برای جانشین بعدی V20 یعنی LG V30 متفاوت است و مطابق شایعاتی که از چین به بیرون درز کرده این دستگاه مجهز به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 خواهد بود. در کنار این پردازنده نیز 6 گیگابایت رم در نظر گرفته شده که آن را به یک غول بی‌شاخ و دم تبدیل خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌هایی که برای این اسمارت فون عنوان شده می‌توان به دوربین دوگانه در دو طرف دستگاه اشاره کرد. هم‌چنین فناوری صدای DAC آن در مقایسه با V20 بهبود خواهد یافت. البته گفته شده این گوشی ویژگی‌های مرموزی خواهد داشت اما اطلاعاتی از جزییات آن منتشر نشده است.

شایعات قبلی اظهار داشتند که ال‌جی V30 برخلاف مدل‌های قبلی صفحه نمایش دوم نخواهد داشت اما به‌ جای آن به ویژگی‌های بهتری مجهز خواهد شد.

منبع این شایعات زمان معرفی و عرضه گوشی ال‌جی V30 را نیمه دوم سال 2017 عنوان کرده ولی درباره قیمت آن اطلاعاتی بیان نکرده‌ است.

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *