خانه ورزش اخبار ورزش انتقاد شدید پیکه از اشتباهات جهت دار داوران فوتبال اسپانیا

انتقاد شدید پیکه از اشتباهات جهت دار داوران فوتبال اسپانیا

0

مدافع اسپانیایی بارسلونا پس از شکست این تیم مقابل بیلبائو از شرایط داوری فوتبال اسپانیا شدیدا انتقاد کرد.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو با حساب ۲-۱ شکست خورد تا در دیدار برگشت نیاز به پیروزی برابر حریف خود داشته باشد. در نیمه نخست این دیدار داور بازی یک پنالتی واضح را به سود بارسلونا اعلام نکرد تا بازیکنان این تیم به عملکرد داور شدیدا انتقاد کنند و در نهایت پس از پایان نیمه نخست ۳ بازیکن این تیم به دلیل اعتراض به داوری کارت ضرد بگیرند. با این حال جرارد پیکه پس از این دیدار نه تنها عملکرد فرناندز بوربالان-داور این دیدار- را مورد انتقاد قرار داد، بلکه از شرایط داوری فوتبال اسپانیا شدیدا انتقاد کرد. او در این خصوص اعلام کرد:

پنالتی روی نیمار کاملا واضح و مشخص بود، علاوه بر آن ایرایزوز نیز خطای واضحی روی من انجام داد اما هیچ یک از این دو صحنه توسط داور پنالتی اعلام نشد. به این نوع از داوری ها در لیگ اسپانیا عادت کرده‌ایم و می‌دانیم به چه دلیل این اشتباهات جهت دار اتفاق می‌افتند، قبلا هم شاهد عملکردهای اینچنینی داوران اسپانیایی بوده‌ایم، در همین راستا شاهد اتفاقات و اشتباهات عجیب و یک طرفه داور دیدار دیروز سویا و رئال مادرید هم بودیم. می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم اما داوران فوتبال اسپانیا علاقه ای به اجرای عدالت ندارند.

مدافع اسپانیایی بارسلونا در خصوص این دیدار نیز افزود:

در نیمه نخست اصلا شرایط خوبی نداشتیم و با روزهای خوبمان فاصله داشتیم و در نهایت آن‌ها از اشتباهات ما استفاده کردند و به دو گل دست یافتند. نیمه دوم پیشرفت کردیم و عملکرد بهتری ارائه دادیم و مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفتیم، اگر آن‌ها با ۹ نفر این دیدار را به پایان رساندند به این دلیل بود که با خطاهای متعدد مانع حملات ما می‌شدند. فرصت‌های زیادی داشتیم تا بازی را به تساوی بکشانیم اما متاسفانه این اتفاق نیوفتاد، با این حال نتیجه ۲-۱ در خانه حریف نتیجه بدی نیست، به دیدار برگشت امیدواریم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *