خانه ورزش اخبار ورزش انریکه: حضور اینیستا در هاله ای از ابهام قرار دارد؛ ۳ امتیاز این دیدار ارزشی مضاعف دارد

انریکه: حضور اینیستا در هاله ای از ابهام قرار دارد؛ ۳ امتیاز این دیدار ارزشی مضاعف دارد

0

بارسلونا در دیداری فوق العاده حساس برای هواداران این تیم و همچنین برای ادامه حضور و رقابت برای کسب عنوان قهرمانی در لالیگا در دربی کاتالونیا به مصاف اسپانیول خواهد رفت، بارسا در حال حاضر با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید با امتیازی برابر با این تیم در صدر جدول قرار دارد و امیدوار است تا بتواند با پیروزی مقابل اسپانیول همچنان در صدر جدول این رقابت ها باقی بماند. در آخرین تمرین کاتالان ها آندرس اینیستا به دلیل مصدومیت جزئی غایب بود و لوییز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار اعلام کرد حضور او در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد:

باید منتظر باشیم تا فردا شرایط اینیستا را بررسی کنیم تا اگر شرایط مناسبی داشت در این دیدار به میدان برود.

او در ادامه در خصوص حضور مقابل شاگردان کیکه سانچز فلورس افزود:

از میزان سختی دیدار دربی آگاهی داریم، همچنین دیدارهای خارج از خانه بسیار دشوار خواهد بود مخصوصا که این دیدار در خانه رقیب و در دربی باشد با ای وجود تمام توانایی خود را استفاده خواهیم کرد تا در این دیدار به پیروزی برسیم. مسئله ویژه این دیدار این است که در دیدار دربی به مصاف یکدیگر می رویم بنابراین باید منتظر شرایط سختی باشیم. در شرایطی قرار داریم که همه دیدارها برای ما حکم فینال را دارند، باید ۳ امتیاز این دیدار را به دست بیاوریم، کسب ۳ امتیاز این دیدار برای ما بسیار مهم خواهد بود چرا که در دیدار دربی به میدان می رویم.

لوچو در ادامه با اعلام اینکه دیدار این تیم مقابل اسپانیول سخت ترین دیدار باقیمانده بارسا است ادامه داد:

فراتر از اینکه در این دیدار چه تعداد گل به ثمر می رسد این مسئله قرار دارد که تنش خاصی را تجربه خواهیم کرد. پیروزی در خارج از خانه به مسائل مختلفی بستگی دارد با این وجود تلاش خواهیم کرد تا شرایطی مشابه با دیدارهایمان در نیوکمپ را تجربه کنیم.

نیمار پس از اینکه در دیدار بارسلونا و مالاگا از زمین بازی اخراج شد به دلیل دست زدن برای داور ۳ جلسه از همراهی بارسلونا محروم شد، بارسا در غیاب او هر ۳ دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشت و حالا پس از این محرومیت او بار دیگر می تواند برای بارسا به میدان برود، لوچو در ادامه اعلام کرد این بازیکن کاملا آماده حضور در دیدار دربی خواهد بود:

نیمار متخصص مقابله کردن با چنین شرایطی است. او بازیکنی است که بیشترین خطا ها روی او اتفاق می افتد و مطمئنا او می تواند شرایط را پس از این خطا ها به خوبی کنترل کند. او به طور معمول از زمین بازی اخراج نمی شود اما بله، دیدار دربی دیداری است که همه بازیکنان باید شرایط و جنگ روانی حریف را کنترل کند.

لوییز انریکه در این کنفرانس مطبوعاتی در خصوص مسائل بحث بر انگیز به تفصیل صحبت نکرد، در روزهای گذشته مالک مالاگا در اکانت توئیتر خود به سختی به ایالت کاتالونیا و باشگاه بارسلونا تاخته بود، با این وجود لوییز انریکه از صحبت در خصوص مالک قطری این باشگاه، ال ثانی و همچنین میشل، سرمربی این تیم خود داری کرد. وی همچنین در خصوص اینکه آیا پیش از شروع دیدار با فلورس دست خواهد داد با توضیحی کوتاه افزود:

در خصوص چنین مسائلی که ارتباطی به ورزش فوتبال ندارند صحبت نخواهم کرد.

نشریات مادریدی در روزهای گذشته در اخباری عجیب اعلام کرده بودند که مسی با شادی خود در ال کلاسیکو قصد بی احترامی به این تیم را داشته است، اتفاقی که با واکنش جنجالی پیکه روبرو شد، با این وجود لوچو در این خصوص افزود:

وارد این بازی رسانه ای که برخی رسانه ها ایجاد کرده اند نمی شوم. در حال حاضر تنها احتیاج داریم به کار خودمان تمرکز کنیم. هر تیمی باید کار خودش را انجام دهد و ما هم همین کار را می کنیم.

نشریه اکیپ لیستی از برترین مربیان اروپا را منتشر کرده است که در آن گواردیولا در صدر این لیست قرار دارد و لوییز انریکه در رتبه سیزدهم این لیست قرار دارد. با این وجود لوچو در خصوص این اتفاق پاسخ کوتاهی داد:

من رتبه سیزهم را دوست دارم.

پس از آن از جای خود بلند شد و در حالی به صحبت خود ادامه داد که صدای او از بلند گو پخش نمیشد و افزود:

زمان طولانی از حضور من باقی نمانده است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *