خانه ورزش اخبار ورزش انریکه: داور ها نیاز به کمک بیشتری دارند

انریکه: داور ها نیاز به کمک بیشتری دارند

0

لوییز انریکه در مصاحبه مطبوعاتی پس از دیدار بارسلونا و رئال بتیس به بخش مثبت این تساوی نگریست.

به گزارش وبسایت نود، در دیداری که بارسلونا در دقیقه ۹۰ موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند، اشتباهات داوری باعث شد تا بارسلونا گل سالمی را که به ثمر رسانده بود مردود اعلام شود تا این تیم بار دیگر از پیروزی در یک دیدار محروم شود. لوییز سوارز با گل دقیقه ۹۰ خود یک امتیاز را برای بارسلونا به ارمغان آورد تا لوییز انریکه پس از این دیدار با ابراز رضایت از کسب یک امتیاز اعلام کند:

نیمه نخست این دیدار شرایط متعادلی بر دیدار حکم فرما بود، بتیس در ۳۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم بهتر از ما بود و اگر بخواهم با دیدی مثبت به این دیدار نگاه کنم از اینکه موفق شدیم یک امتیاز کسب کنیم نتیجه خوبی کسب کرده ایم. در نیمه دوم سیستم بازی را تغییر دادیم چرا که از نمایش تیم رضایت نداشتیم. ویدال و نیمار را در عرض خط حمله استفاده کردیم تا دفاع حریف باز شود و از آلبا و روبرتو نیز در خط حمله استفاده کردیم. در نیمه نخست بتیس موقعیت های چندانی نداشت و ما نیز موفق نشدیم موقعیت های مناسبی روی دروازه حریف ایجاد کنیم. اما در نیمه دوم بتیس پرس شدیدی روی تیم ما اعمال کرد و اجازه نداد تا توپ را به راحتی به خط حمله منتقل کنیم. اشتباهات زیادی داشتیم و در شرایط خوب خود قرار نداشتیم و این عامل باعث شد تا حریف با اعتماد به نفس بهتری به بازی ادامه دهد. پس از اینکه بتیس به گل رسید، بیشتر به دفاع پرداخت و این شرایط را برای ما بهتر کرد تا حملات پر دامنه ای روی دروازه حریف ایجاد کنیم.

بارسلونا در این دیدار گل سالمی به ثمر رساند که توسط داور مردود اعلام شد. در حالیکه ضربه مهاجمین بارسلونا به وضوح از خط دروازه عبور کرده بود، داور این لحظه را گل قلمداد نکرد و دستور به ادامه بازی داد. لوییز انریکه در خصوص سوالی که در مورد این گل از او پرسیده شد جوابی هوشمندانه داد:

دیدارهای اخیر نشان داده است که داورهای نیاز به کمک های بیشتری دارند، استفاده از دوربین یا هر چیز دیگری که بتواند کمک بکند باعث می شود که اشتباهات داوری –به سود و به ضرر ما- کاهش یابد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *