خانه ورزش اخبار ورزش انریکه: چیزی برای از دست دادن نداریم؛ باید ۵ بار گلزنی کنیم

انریکه: چیزی برای از دست دادن نداریم؛ باید ۵ بار گلزنی کنیم

0

لوییز انریکه ضمن اعلام اینکه بارسا برای بازگرداندن شرایط چیزی برای از دست دادن ندارد ادامه داد بارسا می تواند بار دیگر به مسابقات بازگردد. بارسا هفته گذشته در شهر تورین با حساب ۳-۰ شکست خورد اما دلایل متعددی دارد تا همچنان به بازگشت امیدوار باشد. بازگشت معجزه آسای این تیم مقابل پاریسن ژرمن مهم ترین دلیل کاتالان ها برای امیدوار بودن خواهد بود. بارسا در آن دیدار موفق شد شکست ۴-۰ را با نتیجه ۶-۱ جبران کند تا همچنان به مسیرش در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهد. با این وجود لوچو اعلام کرد ممکن است بارسا در این دیدار نیاز به ۵ گل داشته باشد و دست یابی به این تعداد گل مقابل تیمی مانند یوونتوس بسیار دشوار خواهد بود. او در این خصوص در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار گفت:

چیزی برای از دست دادن نداریم و باید دست به ریسک بزنیم، تنها یک راه پیش روی ماست، حمله، حمله و باز هم حمله. در دیدار مقابل پاریسن ژرمن نیاز داشتیم با آرامش به میدان برویم با این وجود میبایست به حملاتمان نیز ادامه می دادیم. در این دیدار نیز شرایطی نسبتا مشابه با آن دیدار خواهیم داشت. نیاز به گل های کمتری داریم، تنها ۳ گل نیاز داریم تا به وقت های اضافه برویم اما هدف ما رسیدن به ۵ گل خواهد بود تا گلزنی احتمالی یووه را خنثی کنیم. باید از موقعیت هایمان استفاده کنیم و فشار سنگینی بر حریف ایجاد کنیم. به خوبی می دانیم که چه چیزی می خواهیم به خوبی می دانیم که چگونه باید به هدفمان برسیم. شکی ندارم که در مجموع دو دیدار، شرایطی نزدیک خواهیم داشت.

وی همچنین از هواداران بارسلونا خواست تا دقیقه پایانی ورزشگاه را ترک نکنند و به تشویق بارسا بپردازند:

از هواداران می خواهم دقیقه ۸۰ ورزشگاه را ترک نکنند چرا که در دیدار مقابل پاریسن ژرمن نشان دادیم هر چیزی امکان پذیر خواهد بود. بازگشت مقابل پاریسن ژرمن مهم ترین دلیل امیدواری ما خواهد بود. باید نیوکمپ را به جهنمی سوزان تبدیل کنیم تا شبی خاص را رقم بزنیم. می توانیم بار دیگر تاریخ ساز شویم. با تمام وجود تا دقیقه ۹۵ تلاش خواهیم کرد. در ۳ دقیقه ۳ بار به گل رسیدیم بنابراین هر چیزی امکان پذیر خواهد بود. امیدوارم شبی خاص را رقم بزنیم.

وی در ادامه در خصوص شرایط این دیدار و جو حاکم بر نیوکمپ افزود:

باید جوی دیوانه کننده را ایجاد کنیم، بنابراین اگر موفق شویم یک گل به ثمر برسانیم، نیوکمپ گل دوم را به ثمر خواهد رساند و سومین گل نیز به دست خواهد آمد.

بوسکتس که پس از سپری کردن یک جلسه محرومتی که داشت بار دیگر می تواند برای بارسلونا به میدان برود، همچنین لوچو در ادامه در خصوص شرایط بازیکنان بارسلونا خبرهای خوشحال کننده ای داد، او در این خصوص افزود:

ریکاوری ماسکرانو به خوبی پیش رفته است و او شرایط فوق العاده ای دارد و می تواند در دیدار فردا به میدان برود. بازگشت باسی همیشه خبر فوق العاده ای برای ما خواهد بود، او یکی از با هوش ترین و تاکتیکی ترین بازیکنان جهان است و نقشی کلیدی در ترکیب ما دارد. حضور او قطعا به سود ما خواهد بود.

ماسیمیلیانو آلگری پیش از این دیدار اعلام کرده بود یووه میبایست در ورزشگاه نیوکمپ دو بار به گل برسد، لوچو در ادامه در این خصوص افزود:

اگر آلگری اینچنین گفته است باید بگویم پیش بینی من اشتباه بوده است، بنابراین باید ۶ بار دروازه یوونتوس را باز کنیم.

لوچو در ادامه در خصوص اینکه بارسا نیاز به بهترین و آماده ترین مسی ممکن در این دیدار خواهد داشت تا پاس های کلیدی در این دیدار ارسال کند افزود:

فردا نیاز داریم تا نه فقط مسی، که همه بازیکنان تیم در بهترین شرایط خود حضور داشته باشند. تنها چیزی که نیاز داریم این است که فردا به میدان برویم و بار دیگر شرایط خود را در لیگ قهرمانان اروپا بهبود ببخشیم.

در ادامه لوچو در خصوص اینکه بارسا چگونه می تواند در نیوکمپ شرایط را تغییر دهد افزود:

ما در دیدارهای زیادی در خانه موفق شده ایم گل های متعددی به ثمر برسانیم و شرایط را تغییر داده ایم با این وجود شرایط خاص دیدار برگشت مقابل پاریسی ها در نیوکمپ باعث شد تا تمامی دنیا از آنچه اتفاق افتاده بود دیوانه شود. تنها زمانی می توانیم نتایج درخشان خود را تکرار کنیم که در بهترین شرایط خود حضور داشته باشیم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *