خانم “بانی راس” (Bonnie Ross) از مدیران استودیو 343 Industries بتازگی توضیحاتی در مورد اهمیت ادامه دادن یک سری بازی قدیمی با حفظ لذت برای طرفداران قدیمی و ایجاد جذابیت برای طرفداران جدید را داده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، خانم “راس” در آکادمی علوم و هنرهای تعاملی امریکا حضور پیدا کرده و در یک جلسه پرسش و پاسخ، توضیحات جالبی را بیان کرده است. به گفته خانم راس همواره در ساخت HALO توجه اصلی بر روی این موضوع مهم بوده که روح و هویت اثر با وجود جزئیات جانبی و مدرن‌تر آسیب نبیند.

ایشان در این رابطه گفت: “در حالی که راه‌ها و روش‌های زیادی برای ایجاد تغییرات و نوآوری وجود دارد، اما همیشه ما باید توجه داشته باشیم که این تغییرات نباید باعث از دست رفتن روح و هویت Halo شود، زیرا در این صورت دیگر این بازی جدید آن چیزی همه می‌شناختیم نیست. طرفداران روح و قلب ما هستند، این جهان بزرگ برای آن‌ها خلق شده است و ما همیشه به بازخوردهای آن‌ها توجه می‌کنیم.

من فکر می‌کنم که ما مدیون طرفدارانمان هستیم زیرا همواره می‌دانیم صدای آن‌ها و بازخوردهای آن‌ها برای ادامه راه ما وجود دارد. آن‌ها به مانند یک نیروی حیاتی و محرک برای ما هستند. اگر شما حمایت فن‌بیس و طرفداران قدیمی خود را نداشته باشید نمی‌توانید چیزی را به درستی پیشرفت دهید و البته مخاطبان خود را گسترده‌تر کنید. ما همیشه باید یک تعادل مناسب را بین اهداف خودمان و بازخوردهای طرفداران برقرار کنیم.”

استودیو 343 از پس جدایی بانجی مسئولیت ساخت سری بازی Halo را بر عهده گرفت و آخرین نسخه آن بازی Halo 5: Guardians است که در سال 2015 منتشر شد. همچنین احتمال معرفی پروژه جدید این استودیو در سال جاری وجود دارد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *