گوگل در حال کار بر روی اپلیکیشن جدیدی است که قادر به ساخت لباسی از داده‌های کاربر براساس فعالیت‌های روزمره او خواهد بود. این اپلیکیشن تبدیل داده‌ها به لباس به نظر ایده کاملا متفاوتی است اما لباس طراحی شده از این طریق دقیقا همان چیزی نیست که شما فکر می‌کنید!

اپلیکیشن تبدیل داده‌ها به لباس

اپلیکیشن تبدیل داده‌ها به لباس

گوگل با همکاری گروه H&M که در زمینه پوشاک فعال هستند و خانه فشن دیجیتال Ivyrevel این گروه، مشغول طراحی این اپلیکیشن است.

این اپلیکیشن تبدیل داده‌ها به لباس با استفاده از Snapshot API گوگل، داده‌های مربوط به فعالیت‌های روزمره کاربر را ثبت می‌کند.

اطلاعاتی از جمله زمان دقیق خوردن ناهار، مکان و زمان ملاقات با دوستان و وضعیت معمول هوا وقتی شخص بیرون از خانه است؛ همگی در نظر گرفته می‌شوند.

به گفته گوگل بعد از یک هفته ثبت این داده‌ها، اپلیکیشن این اطلاعات را به صورت یک الگوریتم خاص خواهد فرستاد. نتیجه نهایی ساخت یک لباس شخصی سازی شده توسط اپلیکیشن خواهد بود که فعالیت‌های یک هفته شما به صورت نقشه‌ای بر روی این لباس به نمایش درخواهد آمد!!

اپلیکیشن تبدیل داده‌ها به لباس

امکان انتخاب مدل این لباس نیز وجود خواهد داشت مثلا اینکه آیا قصد دارید آن را برای رفتن سر کار، میهمانی یا جلسه‌های رسمی بپوشید.

گوگل می‌گوید جنس و اندازه لباس نیز مطابق با داده‌های کاربر خواهد بود. برای نمونه، اگر داده‌ها نشانگر غالب بودن هوای بارانی باشند جنس لباس براساس همین آب و هوا انتخاب خواهد شد.

حتی امکان انتخاب لوازم جانبی مانند کمربند نیز در این اپلیکیشن تبدیل داده‌ها به لباس براساس داده‌های جمع‎آوری شده وجود خواهد داشت.

این اپلیکیشن در حال حاضر در مرحله تست آلفا قرار دارد اما برای امتحان کردن نسخه بتای آن می‌توانید در وب سایت ivyrevel.com ثبت نام کنید.

اگر قبل از 8 فوریه ثبت نام کنید امکان برنده شدن لباس داده‌های مخصوص خود را نیز خواهید داشت. در مورد قیمت احتمالی این لباس هنوز جزئیات دقیقی وجود ندارد اما احتمالا چندان ارزان قیمت نخواهد بود.

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *