کمپانی Fender که قبلا در زمینه تولید هدفون فعال بود به تازگی به تولید محصولات دیجیتال روی آورده است. اولین اپلیکیشن این کمپانی اپلیکیشن گیتار Fender Tune بود که فقط برای iOS منتشر شد.

خبر خوش این است که حالا اپلیکیشن گیتار، برای اندروید نیز در دسترس قرار گرفته است.

اپلیکیشن گیتار Fender Tune ساده اما کاربردی

اپلیکیشن گیتار Fender Tune

اپلیکیشن گیتار Fender Tune امکان تنظیم باس یا گیتار را بدون نیاز داشتن به یک قطعه اضافی به راحتی فراهم می‌کند. در حال حاضر اپلیکیشن‌های زیادی برای انجام این کار وجود دارند اما این کمپانی یک قدم جلوتر است.

اپلیکیشن گیتار Fender Tune همچنین پیشنهاداتی در مورد نواختن سازهای زهی در اختیار مبتدیان قرار می‌دهد.

امکان تنظیم دستی و خودکار تیونر نیز وجود خواهد داشت. در گزینه خودکار از گوشی شما برای گوش کردن به قطعاتی که می‌نوازید استفاده می‌شود، سپس نحوه صحیح نواختن نُت به شما آموزش داده خواهد شد.اپلیکیشن گیتار Fender Tune

اپلیکیشن گیتار Fender Tune بسیار دقیق روش استفاده از آن آسان است. این اپلیکیشن شامل 22 کوک مختلف برای آکوستیک، باس و گیتار الکتریک می‌باشد.

الگوریتم‌های تشخیص DSP در اپلیکیشن Fender Tune

الگوریتم‌های تشخیص DSP اپلیکیشن Fender Tune امکان تجربه سریع‌تر و روان‌تر تیونینگ را برای کاربران فراهم می‌کند و همین موضوع باعث تمایز آن از سایر رقبایش شده است.اپلیکیشن گیتار Fender Tune

تکنولوژی DSP امکان تشخیص فرکانس‌های پایین مانند رشته E را فراهم می‌کند و به نوازنده در درک سریع‌تر لحن کمک می‌کند.

رابط کاربری ابتدایی این اپلیکیشن و حالت‌های بصری، اپلیکیشن Fender Tune را برای استفاده مبتدیان و انجام همه تنظیمات تیونینگ مورد نیاز برای گیتار، مناسب کرده است.

اپلیکیشن گیتار Fender Tune

اپلیکیشن گیتار Fender Tune این هفته در گوگل پلی با ویژگی‌های کم و بیش مشابه نسخه آیفون به صورت رایگان در دسترس قرار گرفت.

اپلیکیشن گیتار Fender Tune

ویژگی‌های این اپلیکیشن چندان خارق العاده نیستند اما Fender تمام تلاش خود را برای ارائه اپلیکیشنی ساده و قدرتمند برای برطرف کردن نیازهای کاربران به کار بسته است. این اولین گام Fender در ارائه اپلیکیشن‌های اینچنین است.

می توانید اپلیکیشن گیتار Fender Tune را از طریق لینک‌های زیر دانلود نمایید:

The page title is wider than the viewable limit.

بازی BADLAND 2 برای اندروید

همراهان اندرویدی در صورت مواجه شدن با پیغام this item isnt available in your country از راهنمای آموزش دانلود از پلی‌استور استفاده کنید تا بتوانید تحریم‌ها را دور بزنید.

منبع هات اپ نیوز

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *