یاهو را همه‌ی ما به خوبی می‌شناسیم زیرا در زمانی نه چندان دور یکی از پرطرفدارترین سرویس‌های اینترنتی بود و در زمینه‌ی دریافت و ارسال ایمیل یکی از برترین سرویس‌ها یعنی یاهو میل را ارائه می‌کرد. ولی امروزه رقیبی قدرتمند به نام جی میل پا به عرصه‌ی رقابت گذاشته است. یاهو با در اختیار قرار دادن سرویس‌های متنوع در تمامی زمینه‌ها توانست کاربران زیادی را به خود جذب کند ولی به دلایل مختلف در حال حاضر یاهو وضعیت مناسبی ندارد و انتظار می‌رود در سال‌های آتی به وضعی بدتر دچار شود. دلیل آن را می‌توان مدیریت نامناسب و یا عدم تمرکز بر روی یک نوع سرویسدهی دانست. در این قسمت از اپ کده نگاهی خواهیم داشت به اپلیکیشن به روز شده یاهو میل که با طراحی ساده و کارایی فوق العاده توانسته دل طرفداران قدیمی این کمپانی را بار دیگر به‌دست بیاورد.

با دیجی رو همراه شوید.

شروع به کار

زمانی که برای اولین بار وارد برنامه می‌شوید از شما خواسته می‌شود که عضو شده و با وارد حساب کاربریتان شوید. همانطور که کمی قبل‌تر گفت شد یاهو سعی کرده از طراحی ساده و زیبا بهره ببرد و اشتباهات گذشته را تکرار نکند. بعد از وارد شدن به برنامه با صفحه‌ی اصلی مواجه خواهید شد که نکات زیادی را در خود جای داده است. اگر صفحه را از سمت چپ به راست بکشید گزینه‌هایی از قبیل:

  1. افزودن حاب کاربری دیگر
  2. مدیریت حساب های کاربری
  3. تنظیمات
  4. صندوق ورودی
  5. ایمیل های خوانده نشده
  6. ایمیل های ارسال شده
  7. اسپم
  8. زباله دان
  9. و …

دیده می‌شوند که به شکلی مناسب و حرفه‌ای دسته بندی شده‌اند.

در سمت راست و بالا یکی از مهمترین و شگفت انگیزترین گزینه‌ها قرار گرفته که با لمس آن وارد صفحه‌ی دیگری خواهید شد. در این بخش شما می‌توانید اخبار و مقالات وب سایت یاهو را در تمامی زمینه‌ها در یک بخش مطالعه کرده و به اشتراک بگذارید. این موضوع باعث شده تا این اپلیکیشنتنها مختص به ایمیل نباشد بلکه مرجعی باشد برای تمامی طرفداران سرویس‌های یاهو. در بالای صفحه‌ی اصلی نیز نوار جستجو قرار دارد و با تایپ کلمه و جمله می‌توانید در میان ایمیل‌ها جستجو کنید.

در قسمت پایینی و سمت راست نیز گزینه‌ی نوشتن ایمیل جدید قرار گرفته که با لمس آن وارد بخش جدید خواهید شد و می‌توانید ایمیل را نوشته و ارسال کنید.

کار با این اپلیکیشن

برای استفاده از این اپلیکیشن بعد از ساخت حساب کاربری و یا ورود تنها کافی است بر روی گزینه‌ی قرار گرفته در سمت راست و پایین کلیک کرده و بعد از پر کردن بخش‌های ارسال به، موضوع و متن ایمیل متن مورد نظر خود را ارسال کنید.

در بخش تنظیمات شما می‌توانید از میان چندین تم به رنگ‌های مختلف یکی را انتخاب کرده و حال و هوای رابط کاربری اپلیکیشن را تغییر دهید.

 کافه بازار

منبع دیجی رو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *