تماشا کردن اپلیکیشن‌های استریمینگ در دنیای واقعیت مجازی تجربه شگفت‌انگیزی است، اما این فضا بدون حضور دوستان چندان لذت‌بخش نخواهد بود. اپلیکیشن Hulu VR با کمک Oculus این وضعیت را تغییر داده است.

اپلیکیشن Hulu VR و حرکتی جدید برای کاربران واقعیت مجازی

این سرویس استریمینگ با اعلام پشتیبانی از هدست Gear VR سامسونگ و ادغام شدن با اتاق‌های Oculuss امکان ملاقات با دوستان در فضاهای مجازی با استفاده از آواتارهای شخصی سازی شده را فراهم کرده است.

با کمک این آواتارها امکان تماشای محتوای Hulu به همراه دوستان فراهم خواهد شد. این محتوا به صورت 360 درجه و رایگان ارائه خواهد شد و برنامه‌های تلویزیونی و همچنین فیلم‌های سینمایی مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اپلیکیشن Hulu VR

گامی بزرگ برای اپلیکیشن Hulu که امکان تماشای محتوای واقعیت مجازی را با دوستانی که فاصله‌ زیادی از شما دارند را فقط با لم‌دادن روی مبل فراهم خواهد کرد.

تاکنون شاهد حضور این ویژگی در اپلیکیشن‌های شخص ثالثی همچون Bigscreen بوده‌ایم که با منعکس کردن صفحه نمایش رایانه در دنیای مجازی و نه از طریق ادغام شدن رسمی، کار می‌کردند.

این تنها آپدیت ارائه شده برای نسخه آکیلس اپلیکیشن Hulu VR نیست. این اپلیکیشن بر روی Rift نیز از کنترلر‌های آکیلس تاچ پشتیبانی خواهد کرد که امکان جهت‌یابی در رابط کاربری را به شیوه‌ای تازه فراهم خواهد کرد.

امکان استفاده از آواتارهای Rift نیز در این تجربه وجود خواهد داشت.

آغاز حرکتی جدید برای مشتریان VR

اپلیکیشن Hulu VR

این اپلیکیشن در پلی استیشن VR و گوگل Daydream نیز در دسترس خواهد بود. تا آنجا که می‌دانیم اپلیکیشن Hulu VR اولین اپلیکیشن استریمینگ VR خواهد بود که دارای این گزینه‌ها است.

نت‌فلیکس نخستین اپلیکیشن استریمینگ بود که به VR مجهز و با Gear VR مخصوص مشتریان در اواخر سال 2015 راه‌اندازی شد و فقط امکان تماشای محتوا را به تنهایی و بدون حضور دوستان می‌داد.

به نظر می‌رسد شاهد آغاز کمی بهره‌وری به نفع کاربران در فضای VR هستیم، با این وجود اپلیکیشن Hulu در صورتی که گوگل و سونی پلی استیشن VR و Daydream را به استراتژی‌های واقعیت مجازی اجتماعی تجهیز نکنند قادر به ارائه این ویژگی برای آنها نخواهد بود.

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *