فقط کافی است یک عکس از فضای خود آپلود کنید، فیلتر‌های مختلف را روی این فضا اعمال نمایید، محیط داخلی را با استفاده از وسایل موجود طراحی کنید و 24 ساعت منتظر بمانید. دستیار خوش ذوق شما، یعنی اپلیکیشن Hutch طرح تغییر بی‎دردسر دکوراسیون را می‌فرستد!

فقط چند ماه از نقل مکان به خانه جدید می‌گذرد اما احساس می‌کنید همه چیز سرد و بی روح است. یکنواختی رنگ دیوار در کنار چیدمان خسته کننده منزل باعث شده دلمرده شوید و احساس افسردگی می‌کنید.

گاه با دیدن شلوغی و نزدیکی وسایل به هم پرخاش می‌کنید و گاهی هم از دور بودن برخی آن‌ها احساس دلتنگی و بی‌حوصلگی عذابتان می‌دهد. شما آدم تنوع‌طلبی هستید اما هزینه‌های خرید وسایل جدید و زحمت جابجایی وسایل، آنهم در فضای محدودی که در اختیار دارید روح تشنه شما را سرکوب می‌کند.

شاید فکر کنید شما محکوم به کنار آمدن با این همه رنگ و وسایلی هستید که به وسیله آن‌ها محصور شده‌اید اما این تصور با وجود اپلیکیشن Hutch تفکری واهی بیش نیست!

اپلیکیشن Hutch

به نظر می‌رسد Hutch ابزاری الهام گرفته از اپلیکیشن Dressing Rooms باشد. همانطور که برای پُرو لباس از تکنولوژی بهره می‌گیرید، این روز‌ها می‌توانید بر تن منزل و محیط کار هم با استفاده از اپلیکیشن Hutch لباس بپوشانید و به ایده‌های دست نیافتنی خود با وجود همان محدودیت‌های سابق عینیت بخشید.

اگر دوست دارید دکوراسیون اطراف را تغییر دهید و دانش تخصصی یا آکادمیک در این رابطه ندارید یا می‌خواهید دستی به سر و روی خانه بکشید ولی جسارت و بودجه کافی برای این تغییرات ندارید با مطلب امروز هات اپ نیوز همراه باشید. بهترین راهکار را به صورت مفصل به شما معرفی خواهیم کرد.

تغییر آسان دکوراسیون با اپلیکیشن Hutch

Easy change decoration with Hutch

با اپلکیشن Hutch تجربه گیم‌پلی در بازی Design Home واقعی می‌شود. همه چیز در این برنامه رایگان است و شما طرح اولیه دکوراسیون منزل خود را در این اپلیکیشن می‌بینید تا بالاخره باور کنید تغییر دکوراسیون بدون کمترین هزینه و با استفاده از همین وسایلی که در اختیار دارید امکانپذیر است.

البته برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند به کلی وسایل را هم عوض کنند امکان خرید مبلمان منزل و اداری با پرداخت هزینه‌های جداگانه هم فراهم گردیده است.

اپلکیشن Hutch

Hutch: حاصل تلاش خستگی‌ناپذیر توسعه دهندگان

اپلیکیشن Hutch محصول کوشش سه ساله تیم طراحی و توسعه‌ای است که در این مدت تمام نیروی خود را برای تولید اپلیکیشن طراحی داخلی موفق به کار بسته بودند.

Beatrice Fischel-Bock و همکارش Shark Tank به صورت حرفه‌ای در حوزه طراحی دکوراسیون فعالیت دارند. در سال 2015 اولین محصول مشترک این دو کارآفرین به نام Zoom Interiors عرضه شد.

Zoom Interiors یک سرویس مبتنی بر وب رایگان بود که به کاربران این امکان را می‌داد با برترین متخصصان طراحی داخلی گفتگو کنند و از آن‌ها برای دریافت یک طرح منحصر به فرد مشاوره بخواهند.

هر چند که این سرویس در دو سال گذشته مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد اما نتوانست تمام انتظارات Shark Tank را برآورده کند.

اپلکیشن Hutch

مقدمات ساخت اپلیکیشن Homee

Zoom Interiors یکی از نمونه‌های کمیاب در سطح اینترنت بود؛ اما مقیاس‌پذیر نبود. تیم توسعه این اپلیکیشن تمام تلاش خود را به کار گرفت تا بتواند یک معامله 100 هزار دلاری را برای دکوراسیون داخلی یک پروژه بزرگ انجام دهد اما محدودیت‌های این سرویس باعث شکست این دو کارآفرین شد.

در همین دوره بود که نفر سوم یعنی Sean Rad به نیت سرمایه گذاری با Beatrice Fischel-Bock و همکارش Shark Tank ملاقات کرد. همین حرکت باعث شد تا سرمایه کلی این کمپانی تا پایان سال 2016 به 7.2 میلیون دلار برسد. حاصل این تلاش تولید اپلیکیشن دکوراسیون Homee بود.

Homee؛ اپلیکیشنی ناکام و گُمنام

Fischel-Bock تصور می‌کرد با اپلیکیشن Homee به پیروزی کامل رسیده است. Homee برنامه‌ای برای چت با کارشناسان و طراحان حرفه‌ای بود که اینبار نه مبتنی بر وب بلکه برای کاربران اسمارتفون معرفی شد.

همه چیز در این اپلیکیشن کامل و بدون نقص بود. یک محیط متفاوت برای این که بتوان با خوش‌ ذوق‌ترین طراحان در ارتباط بود. اما یک موضوع مهم در این بین نادیده گرفته شده بود: این که اغلب کاربران برای تغییر دکوراسیون تمایلی به چت کردن ندارند!

اپلکیشن Hutch

نیاز به یک تغییر…

Fischel-Bock در ارتباط با اپلیکیشن Homee می‌گوید: ما رشد روز افزون 100 درصدی را تجربه می‌کردیم؛ اما فهمیدیم که این اپلیکیشن نمی‌تواند پایدار باشد و مقایس‌پذیری مهم‌ترین مسئله آن بود. به علاوه ما به دنبال خلق تجربه‌ای جدید و رایگان برای کاربر بودیم که مجبور به پرداخت هزینه نباشد.

مقدمات ساخت اپلیکیشن Hutch

با وجود برنامه‌های رایگانی مثل اپلیکیشن Houzz نمی‌توان در بازاری که پر از برنامه‌هایی با این تم یا زمینه است، موفق شد. یک سرویس مبتنی بر وب یا یک مسنجر که صرفا ارتباط با متخصصان را فراهم می‌آورد؛ نمی‌تواند با انواع و اقسام اپلیکیشن‌های تغییر دکوراسیون رقابت کند.

با اینکه چت، هزینه بردار‌ترین قسمت برای توسعه دهندگان این اپلیکیشن بود اما کاربران برای تغییر دکوراسیون ترجیح می‌دهند ببینند تا این که بخوانند و بنویسند!

اپلکیشن Hutch

اپلیکیشن Hutch محصول نهایی همین تغییر و تحولات است. هیچ چت یا فرآیند دست‌وپاگیری وجود ندارد که کاربر بخواهد برای آن هزینه پرداخت کند.

آپلود تصویری از فضای خالی کافی است تا بهترین طرح یا ایده برای دکوراسیون منزل بعد از گذشت 24 ساعت مشاهده شود.

تولید نسخه‌ای شبه واقعی به سبک اسنپ چت

اسنپ چت یکی از برنامه‌های پیشرو در به کارگیری افکت‌ها بوده است. همانطور که می‌دانید در این اپلیکیشن فیلتر‌ها به صورت خودکار و هوشمند اعمال می‌شوند و اسنپ چت قادر است جزئیات تصویر را با بهترین افکت هماهنگ سازد.

در اپلیکیشن Hutch نیز قرار است به زودی تکنولوژی جدید اضافه شود تا بتوان نسخه‌ای از شبه واقعیت طراحی کرد. به این ترتیب حتی نیازی نیست خودِ کاربر برای هماهنگ کردن و تطبیق فضا و وسایل فکر کند و می‌تواند همه چیز را به دست اپلیکیشن بسپارد.

صنعت طراحی داخلی در گرو تکنولوژی

تکنولوژی کل صنعت طراحی داخلی را متحول کرده است. اگر امروزه می‌توان با استفاده از یک اپلیکیشن، تصویری اختصاصی آپلود کرد و طراحی منحصر به فردی برای آن در نظر گرفت؛ همه و همه مدیون تکنولوژی نهفته در این صنعت است.

اگرچه این صنعت مبتنی بر دانش پیچیده و بینش زیادی می‌باشد اما تکنولوژی بسیاری از محدودیت‌های آنرا از بین برده است.

به خوبی می‌دانیم که طراحی داخلی فضا نیاز به صرف وقت و هزینه زیادی دارد و از همه مهم‌تر انتخاب از میان گزینه‌های موجود یا نمونه کار‌ها شرایط را سخت‌تر می‌کند.

هنر یک کمپانی موفق این است که بتواند همه این محدودیت‌ها را در کنار گزینه‌های بی‌شمار موجود برای کاربر کمتر کند.

اپلیکیشن Hutch

شما چه فکر می‌کنید؟

به نظر شما می‌توان طراحی داخلی منزل یا محیط کار را به این دسته اپلیکیشن‌ها سپرد و به طرح آن‌ها اعتماد کرد؟ ما را از نظرات و دیدگاه تحلیلی خود بی‌نصیب نگذارید.

می‌توانید اپلیکیشن Hutch را برای اندروید و iOS از طریق لینک‌های زیر دانلود نمایید:

همراهان اندرویدی در صورت مواجه شدن با پیغام this item isnt available in your country از راهنمای آموزش دانلود از پلی‌استور استفاده کنید تا بتوانید تحریم ها را دور بزنید.

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *