اپلیکیشن Muves به عنوان یکی از نمایندگان مطرح سایر اپلیکیشن‌ها، محصولی اشتراکی می‌باشد که نظام دارایی انگلستان را منقلب کرده است!

اقتصاد اشتراکی در قرن بیست و یکم پدیده جدیدی نیست. از زمان‌های قدیم تسهیم و به اشتراک گذاری خدمات و محصولات و شراکت در سود و زیان توزیع آن‌ها، متداول بوده است.

با ظهور تکنولوژی و فراهم شدن بستر‌های اینترنتی، این تلاش به شکل نوینِ خود ادامه یافت تا بر اوضاع اقتصادی حاکم غلبه کند.

سازمان‌ها و شرکت‌های کوچک و بزرگ در این مسیر تنها نبودند. از سال 2000 به بعد، اپلیکیشن هم به دنبال موبایل‌های هوشمند وارد بازار شد و هر چه گذشت موج استفاده از آن‌ها در محافل اقتصادی قوی‌تر گردید.

اپلیکیشن Muves

اپلیکیشن Muves محصول نوآورانه دو کارآفرین اهل دارلینگتون انگلستان Olly Lawson و Matthew Whatt می‌باشد که از حمایت آژانس‌های ایالتی این کشور به خوبی برخوردار شده است.

برهم‌زدن عادات قبلی اقتصاد اشتراکی در انگلستان توسط این اپلیکیشن باعث شده جوی رقابتی در نظام دارایی انگلستان برقرار شود.

معرفی بیشتر اپلیکیشن Muves در ادامه این مطلب از هات اپ نیوز شما را با ظرفیت‌های پنهان توسعه اپلیکیشن در بهبود و تغییر اوضاع اقتصادی آشنا می‌کند.

تاثیر اپلیکیشن Muves در انقلاب نظام دارایی انگلیس

 Muves app: a revolution in the system of property

Muves گزینه متفاوتی برای ایالت‌ها و آژانس‌های دارایی است تا بتوانند دارایی‌ها را به صورت آنلاین و بی‌دردسر لیست کنند. مهم‌ترین مزیت این اپلیکیشن کم شدن هزینه‌های احتساب دارایی برای صاحبخانه‌ها، فروشندگان و مالکین است.

یکی از کاربران اپلیکیشن Muves سرویس دارایی My Property Box است. مدیر این کمپانی در ارتباط با Muves گفته است: این اپلیکیشن به ما فرصت این را داد تا از رقبا متمایز شویم و در سراسر شمال انگلستان کسب و کار خود را گسترش دهیم.

این برنامه گردش مالی کمپانی را افزایش داده و باعث شده است در وقت و پولی که در محاسبات دارایی انجام می‌دهیم صرفه جویی شود.

اپلیکیشن Muves

تاریخچه راه‌اندازی Muves

پیش از راه‌اندازی این اپلیکیشن، Matthew Whatt در صنعت املاک و آژانس کار مشغول به کار بود؛ در حالی که کارآفرین همکار او Olly Lawson متخصص بازاریابی دیجیتالی بود و چندان به امور مالیاتی و دارایی اهمیت نمی‌داد.

Olly Lawson بعد از تجربیات اینترنتی خود در افزایش سهام کسب وکار‌ها تا بیش از 5 درصد، فرصت را غنیمت شمرد تا از تخصص خود و تکنولوژی در بازار بزرگ‌تری بهره گیرد.

از این همکاری Muves تولید شد تا به فروشنده و مالک این فرصت را بدهد تا بتوانند با حذف هزینه‌های اضافی، بسته‌های قراردادی خود را دستچین کرده و آژانس‌های دارایی هم با استقلال بیشتری به وصول مالیات‌ها، عوارض و سایر وجوه بپردازند.

بنابراین آژانس‌های دارایی جای خود را به رقبای آنلاین می‌دهند و زمینه لازم برای انجام این امور به صورت اینترنتی فراهم می‌گردد.

اپلیکیشن Muves

برخی از قابلیت‌های کلیدی اپلیکیشن Muves

  • ضبط اطلاعات آنی مالک و املاک او
  • ارزیابی خودکار املاک
  • پشتیبانی از مارکتینگ و CRM (مدیریت ارتباط سرویس‌های دارایی با مشتریان)
  • کاربری ساده همراه با آموزش استفاده از برنامه

ایده و پیشنهادات شما؟

اپلیکیشن Muves در طبقه‌بندی خود تاکنون همتایی نداشته است و فعلا تنها اپلیکیشن مدیریت دارایی انگلستان است. فکر می‌کنید چه زمینه‌های دیگر در حوزه اقتصاد هستند که با توسعه اپلیکیشن، سیستم آن‌ها متحول شود؟

برای آشنایی بیشتر با اپلیکیشن Muves می‌توانید آنرا از اپ استور یا پلی استور دانلود نمایید:

همراهان اندرویدی در صورت مواجه شدن با پیغام this item isnt available in your country از راهنمای آموزش دانلود از پلی‌استور استفاده کنید تا بتوانید تحریم‌ها را دور بزنید.

منبع هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *