گوگل به تازگی اپلیکیشن قصه گوی سه بُعدی جدیدی را برای استفاده در خانه و کلاس‌های درس منتشر کرده است. اپلیکیشن Toontastic 3D گوگل امکان کشیدن نقاشی، انیمیشن سازی و راویگری کارتون‌های سه بُعدی را فراهم می‌کند.

کودکان با استفاده از ویژگی‌های این اپلیکیشن، امکان قصه گویی و تهیه‌ گزارش‌های مختلف برای کلاس درس خود را خواهند داشت.

ویژگی‌های  اپلیکیشن Toontastic 3D

اپلیکیشن Toontastic 3D

گوگل اپلیکیشن Toontastic 3D را به یک خیمه‌شب بازی دیجیتال تشبیه کرده است که کودک با تپ کردن بر روی جهان تعاملی سه بعدی، از میان هزاران کاراکتر موجود، یکی را انتخاب می‌کند یا به سلیقه‌ خود آنچه را که دوست دارد می‌کشد و حتی موسیقی مورد علاقه‌ خود را برای آن شخصیت انتخاب می‌کند.

اگر این ایده به نظرتان آشنا می‌رسد به این دلیل است که اپلیکیشن قصه گوی Toontastic برای آیپد در سال 2011 معرفی شد، تقریبا 4 سال قبل از اینکه گوگل استارتاپ Launchpad Toys را خریداری کند.

آخرین نسخه‌ این اپلیکیشن برای اندروید و iOS ساخته شده و جایگزین Toontastic اصلی خواهد شد.

هدف گوگل از ساخت Toontastic 3D چه بوده است؟

اپلیکیشن Toontastic 3D

اندی راسل مسئول محصولات گوگل که در توسعه‌ این اپلیکیشن همکاری داشته است در مورد اپلیکیشن Toontastic 3D می‌گوید:

این اپلیکیشن برای کودکان 6 تا 13 سال طراح شده و تاکید آن بر روی کودکان 8، 9 یا 10 سال است. به عقیده او قصه گویی یک رسانه‌ جهانی است.

همه‌ ما قصه می‌گوییم؛ چه در یک جلسه‌ کاری باشد یا به هنگام نوشتن مقالات، به هر حال موضوعی را برای دیگران نقل می‌کنیم و به تصویر می‌کشیم. هدف ما ارتقا قدرت بداهه گویی در کودکان است.

کودکان برای خلق شاهکارهای خود سه گزینه خواهند داشت. تپ کردن بر روی داستان‌های کوتاه که شامل ساخت سه صحنه‌ یک دقیقه‌ای آغاز، میانه و پایان می‌شود.

اپلیکیشن Toontastic 3D

اگر بر روی Classic Story تپ کنند، داستان آنها به چهار قسمت یک دقیقه‌ای تقسیم خواهد شد:

راه اندازی، درگیری، چالش، اوج و نتیجه گیری. اما در صورتی که قصد ساخت یک گزارش علمی را داشته باشند، یک سئوال تحقیقی از آنها پرسیده می‌شود و به دنبال آن صحنه‌هایی برای ارائه‌ پیش فرض، آزمایشات، نتایج و نتیجه گیری گزارش خواهند آمد.

گوگل در پُستی در مورد اهداف ساخت این اپلیکیشن گفت:

امیدواریم این اپلیکیشن قدرت کودکان را در خیال پردازی، اختراع و کشف تقویت کند تا بتوانند مهارت‌های لازم برای شغل‌های آینده، خواه یک فیلمساز، یک معلم، یک طراح یا یک انیمیشن ساز باشد را، به دست آورند.

همراهان هات اپ نیوز می‌توانید اپلیکیشن Toontastic 3D را از لینک‌های زیر دانلود کنید:

بازی BADLAND 2 برای اندروید

همراهان اندرویدی در صورت مواجه شدن با پیغام this item isnt available in your country از راهنمای آموزش دانلود از پلی استور استفاده کنید تا بتوانید تحریم‌ها را دور بزنید.

منبع هات اب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *