گوگل با معرفی یوتیوب توانست میلیون‌ها نفر را وادار به استفاده از آن کند. اگر از شما پرسیده شود بزرگترین وب سایت رائه دهنده‌ی ویدیو در دنیا چیست جوابی جز یوتیوب (YouTube) نخواهید داشت. در حال حاضر گوگل با در اختیار داشتن این سرویس ویدیویی توانسته میلیون‌ها کاربر فعال در اقصی نقاط جهان را در اختیار داشته باشد. چند سالی از معرفی اولین نسخه از اپلیکیشن یوتیوب می‌گذرد ولی با جدیترین آپدیتی که برای این برنامهارائه شده شاهد بهبودهای زیادی در رابط کاربری و قابلیت‌های آن هستیم.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید یوتیوب به قدری گسترده است که فقط کافی است کلمه‌ای را در آن جستجو کرده و صدها و شاید هزاران ویدیو مرتبط با جستجوی خود را بیابید و با استفاده از اپلیکیشن یوتیوب می‌توانید از این امکانات در گوشی خود بهره ببرید.

با دیجی رو همراه باشید تا این اپلیکیشن را بررسی کنیم.

اپلیکیشن یوتیوب، دوست قرمز رنگی از جنس هزاران ویدیو

با در اختیار داشتن این برنامه می‌توانید در میان میلیون‌ها ویدیو مختلف جستجو کرده و به تماشای آن‌ها در گوشی خود بپردازید. مطمئناً هرچه سرعت اینترنت شما بیشتر باشد ویدیوها سریعتر لود خواهند شد ولی در جدیدترین آپدیت اپلیکیشن یوتیوب این برنامه با بررسی سرعت اینترنت شما سعی می‌کند تا ویدیو مورد نظر را بدون ایست و وقفه به نمایش بگذارد.

در گوشی‌هایی که از سیستم عامل اندورید برخوردار هستند این اپلیکیشن به شکل پیش فرض نصب شده و نیازی به نصب دوباره نیست. حال زمان آن رسیده تا به بررسی این اپلیکیشن بپردازیم.

قبل از ورود شما باید با استفاده از حساب کاربری ایمیل خود ثبت نام کرده و سپس وارد برنامه شوید. به محض وارد شدن به اپلیکیشن در صفحه اصلی و بخش بالا از چپ به راست به ترتیب گزینه‌هایی از قبیل HOME،Trending،Subscriptions،Account به چشم می‌خورد که هر بخش با توجه به اسمی که دارند قابلیت‌هایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. گوگل در آخرین آپدیت سعی کرده تا رابط کاربری اپلیکیشن یوتیوب را تا جای امکان ساده و کارآمد کند.

در بخش HOME ویدیوهای انتخابی شما از کانال‌های مختلف قرار گرفته‌اند و با لمس آن‌ها می‌توانید به تماشای آن‌ها بنشینید. در بخش Trending نیز ویدیوهای پرطرفدار و پر بیننده به چشم می‌خورد. در سمت راست و بالا با لمس گزینه‌ی جستجو می‌توانید هر ویدیویی که می‌خواهید را جستجو کرده و از میان صدها نتیجه‌ی جستجو یکی را انتخاب کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های جدید این برنامه این است که با لمس گزینه‌ای قرمز رنگ و دایره‌ای شکل در سمت راست و پایین می‌توانید ویدیوهای خود را در حساب کاربری و یا کانال خود آپلود کنید.

در دنیای امروز بسیاری از افراد با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و سروس های ویدیویی نظیر یوتیوب توانسته‌اند تبدیل به افرادی مشهور و ثروتمند شوند، شاید شما نیز این استعداد را داشته باشید.

گوگل پلی

digiro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *