به نظر می‌رسد فیس‌بوک به دنبال ایجاد تغییرات ریز و درشت افتاده و هر روز خبرهای جدیدی از به‌روزرسانی این شبکه اجتماعی به بیرون درز پیدا می‌کند. یک گزارش جدید نشان می‌دهد که بعضی از کاربران اندرویدی اپلیکیشن فیس‌بوک طراحی جدیدی برای گزینه‌های دوست داشتن، نظر دادن و به اشتراک‌گذاری را مشاهده کردند و حتی بعضی از کاربران گزینه‌ای در تنظیمات اپ خود دیده‌اند که می‌شود ویدیوها را ضبط کرد و بعداً آفلاین مشاهده کرد.

به نظر می‌رسد مسئولان فیس‌بوک به دنبال آزمایش کردن تغییرات جدی و اساسی نیستند، با این وجود در بعضی از نسخه‌های منتشر شده می‌توان تغییرات جزئی را دید ولی هنوز این گزینه‌ها برای برخی از کاربران فعال نشده است. حتی بعضی از کاربران گزارش داده‌اند که گزینه جدیدی در اپلیکیشن فیس‌بوک با عنوان «دیدن برخی از ویدیوها بدون اینترنت موبایل» را دیده‌اند. شاید این گزینه تداعی کننده ذخیره شدن بعضی از ویدیوها به صورت خودکار در حافظه موقت گوشی باشد و هنگامی که کاربران حتی اگر دسترسی به شبکه اینترنتی هم نداشته باشند می‌توانند ویدیوها را ببینند.

البته کمپانی فیس‌بوک عادت به آزمایش کردن ویژگی‌های جدید در مقیاس کوچک دارد قبل از اینکه به طور رسمی تغییرات را اعلام کند و در دسترس همگان قرار دهد. هنوز خیلی زود است که به طور قطعی بگوییم این ویژگی جدید آیا در اختیار همه کاربران این شبکه اجتماعی قرار خواهد گرفت یا خیر. بنابراین باید برای شنیدن خبرهای بیشتر باید صبور ماند ولی شما می‌توانید برای خبرهای بیشتر از شبکه اجتماعی فیس‌بوک همراه دیجی رو باشید.

دیجی رو

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *