خانه تکنولوژی اخبار بازی موفق War Robots با سرمایه اندک شما را به جنگجوی آهنی تبدیل می کند!

بازی موفق War Robots با سرمایه اندک شما را به جنگجوی آهنی تبدیل می کند!

0

پروژه ی بازی موفق War Robots یکی از بی نظیر ترین استارتاپ های بازی اکشن بود. در حال حاضر کمپانی تولید کننده ی بازی به دنبال روش شناسی و پیدا کردن اصولی برای تحلیل و بررسی اطلاعات و ارزیابی مجدد بازی ها می باشد.

به نظر می رسد فرضیه های موجود در ذهن کاربران دست و پنجه نرم کردن با چالش های بازی را بلااستفاده کرده و روز به روز بر پیچیدگی آن اضافه می شود.

بازی اکشن؛ ماجراجویی و پرهیجان اساسا برای کاربران و گیمر ها به خصوص نوجوانان جذاب تر است. مثلا بازی Uncharted: Fortune Hunter تا حد زیادی چالش های ماجراجویی را با آزمون و خطای ذهنی وارد دنیای بازی کرده است و افزودن Esport به بازی های موبایل سبب شده است تا کابران در دنیای مجازی هم بتوانند دنیای واقعی را لمس کنند.

بازی موفق War Robots هم یکی از بازی های اکشن و پرهیجان می باشد که نبرد همزمان ربات های غول پیکر را در یک صف ممکن کرده است. وضعیتی جنگی در زمان ها و موقعیت های مختلف که قرار است میزان آمادگی دفاعی و استراتژی های شما را محک بزند.

War Robots بازی نام آشنایی است که اولین بار در سال 2014 مخصوص سیستم عامل iOS معرفی شد و بعد از مدتی نسخه اندروید آن در پلی استور قرار گرفت. شاید برای شما هم عجیب باشد اما در همان ماه اول درآمد کمپانی Pixonic LLc، توسعه دهنده ی این بازی، حدود 1.3 میلیون دلار تخمین زده شد.

بازی موفق War Robots

اگر از علاقمندان بازی های جنگی هستید یا به دنبال راه اندازی استارتاپ طراحی بازی هستید هوشیار باشید؛ با وجود بازی موفق War Robots زمان اصلی نبرد فرارسیده است.

بهتر است در ادامه ی مطلب هات اپ نیوز و پیش از شروع این نبرد با روند موفقیت این کمپانی و آن چه که سبب موفقیت بزرگ War Robotss بدون سرمایه گذاری های کلان شده است آشنا شوید.

همه چیز درباره ی بازی موفق War Robots

How War Robots game company succeed without needing venture capital

بازی موفق War Robots پیش تر به خاطر سودآوری عمده ای که با سرمایه گذاری ها اندک داشت مشهور شده است. برخی می گویند سرمایه ی اولیه این کمپانی تنها بعد از 20 روز از انتشار این بازی 6 برابر شده است!

به هر حال دنیای بازی ها آن چنان گسترده و جای کار یا نوآوری دارد که این بازی توانسته است میان حجم انبوهی از بازی های اکشن نامدار شود.

بازی موفق Walking War Robots

رمز موفقیت بازی War Robot

توسعه دهندگان این بازی سه رویکرد اساسی را کلید موفقیت بازی موفق War Robots در طول این دو سال می دانند:

  1. انتشار بدون وقفه ی محتوا مطابق با نیاز کاربر و توام با اهمیت به تجربه ی کاربری یا UX
  2. افزودن ربات های غول پیکر به بازی که کاربر را ملزوم به تغییر شیوه های استراتژیک خود می کند
  3. توجه به رابط کاربری و کیفیت گیم پلی

War Robots: موفقیت های بزرگ با سرمایه های اندک

پشت پرده ی برخی از استارتاپ های مشابه با استارتاپ Flatiron Health سرمایه گذاری کمپانی های بزرگی نظیر آلفابت وجود دارد که اگر احیانا این استارتاپ ها نتیجه ندهند سرمایه گذار و ایده پرداز مضرات زیادی را متحمل می شوند.

اما War Robots در طول دو هفته در روسیه 158 هزار بار دانلود و نصب شد و در اپ استور امتیاز 4.5 را به جهت جذب مخاطب به دست آورد. این در حالی است که هیچ هزینه ای صرف به کارگیری اصول بازاریابی و تبلیغات این محصول نشده بود.

بازی موفق Walking War Robots

چگونه War Robots بدون سرمایه گذاری شهرت یافت؟

زمانی که تعداد سرمایه گذاران مشتاق در این پروژه اندک بود اعضای تیم تصمیم به انجام فعالیت های خودجوش و با سرمایه های داخلی گرفتند.

برای این که هزینه های رایج تیم طراحی و توسعه ی این بازی تامین شود کمپانی PollenVC با هدف سرمایه گذاری های سریع برای رشد پایدار وارد میدان شد و به تیم توسعه ی War Robots کمک کرد تا به جایگاه امروزی خود برسد.

استراتژی کسب درآمد War Robots

اگرچه  بازی موفق War Robots به صورت رایگان عرضه شد اما این سوال برای هر کسی به وجود می آید که کسب درآمد کمپانی از نسخه های غیر رایگان چگونه بوده است؟

همزمان با افزودن قابلیت های جدید به بازی و انتشار نسخه های جدید اندروید و iOS استراتژی هایی هم برای سودآوری تدارک دیده شد.

چون پروژه ی این بازی بعد از انتشار نسخه رایگان به شهرت کافی رسیده بود بنابراین کسب درآمد کمتر از یک درصد از هر کاربر نهایتا سود قابل توجهی را برای Pixonic LLc به ارمغان آورد.

بازی موفق Walking War Robots

نقش بهبود گیم پلی در کسب درآمد بازی

بازی موفق War Robots و شهرتی که به دست آورده به بهبود گیم پلی مربوط می شود. هر چه قدر کهپاک کردن اپلیکیشن بازی توسط کاربران کمتر و به جمع بازیکنان دائمی افزوده شود بازاریابی محصول راحت تر خواهد بود.

اگرچه انتشار مداوم محتوا در بروزرسانی بازی نقشی در سودآوری ندارد اما کاربر را نسبت به اپلیکیشن شما وفادار می کند. دقت داشته باشید که تنها زمانی می توان از یک محصول مثل بازی ها کسب درآمد کرد که تمام ویژگی ها به صورت رایگان برای همه در دسترس باشد.

نمونه ای از استراتژی های بهبود گیم پلی

نقشه در بازی یکی از مهم ترین استراتژی هایی است که معمولا با سلایق متنوع افراد هماهنگ است. زمانی که کاربر نقشه ی بازی را مشاهده کند بهتر می تواند قدم بردارد و به مراحل بعدی رود.

این نقشه می تواند حالتی خلاقانه داشته باشد، به شیوه ای متفاوت در بازی به نمایش درآید و حالتی رقابتی با بهترین بازی های HD پیدا کند.

بازی موفق Walking War Robots

وضعیت فعلی بازی در بازار

با افزایش دانلود بازی از 461 هزار به 764 هزار بار در ظرف شش ماه درآمد کمپانی Pixonic LLc از معرفی بازی موفق War Robots از رقم 55 هزار دلار به 200 هزار دلار رسید.

با این که گاهی در پرداخت درآمدهای حاصل از سوی اپ استور تاخیر به وجود می آید اما این کمپانی از تلاش باز نمی ایستد و این مدت را صرف تولید و به روزرسانی محتوا با طراحی ربات های جنگجوی جدید می کند. در حال حاضر 6 سرمایه گذار برای تامین بودجه های توسعه ی این طرح همکاری دارند.

سخن آخر:

برای این که بازی های مشابه با بازی موفق War Robots طراحی کنید به ساختار بازی بنگرید. در این بازی بیش از 10 نوع ربات و اسلحه های خلاقانه وجود دارد که بیشترین جذابیت را برای مخاطبان و گیمر ها ایجاد کرده است.

توجه به گرافیک و گیم پلی های سرگرم کننده در این بازی احتمالا جرقه های لازم را برای طراحی بازی در ذهن شما ایجاد می کند!

Buttons-03

Buttons-05

myket Button K-P256

منبع هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *