در ماه مارس شاهد عرضه‌ی چند عنوان قابل انتظار و بزرگ بوده و از لحاظ انتشار بازی با ماه پرباری رو به رو بودیم اما در نهایت یک بازی است که دیگر عناوین دیگر را شکست داده و در رتبه اول بیشترین فروش ماه مارس قرار گرفته است.

لیست بیشترین فروش پلی استیشن ۴

عنوان Ghost Recon: Wildlands توانست در ماه مارس از عناوینی چون Horizon: Zero Dawn، MLB The Show 17 و حتی Mass Effect Andromeda پیشی بگیرد و رتبه‌ی اول بیشترین فروش را از آن خود کند. در حالی که Wildlands در جایگاه اول نشست Horizon: Zero Dawn، عنوان Mass Effect Andromeda و MLB 17 به ترتیب در مقام‌های دوم تا چهارم جای گرفتند. Ghost Recon: Wildlands حتی موفق به شکست دادن NieR: Automata شد؛ Wildlands و NieR: Automata در روزی یکسان منتشر شدند اما در نهایت رتبه‌ی یازدهم این جدول نصیب NieR شد.

عنوان For Honor، که در ماه فوریه اولین رتبه را در جدول بیشترین فروش ماه داشت، به شدت افت کرده و به رتبه‌ی پانزدهم جدول مارس منتقل شده است.

لیست بیشترین فروش پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ویتا

جدول‌های فروش پلی استیشن ۳ و ویتا نیز تقریباً مثل همیشه بوده و تغییر چندانی در عناوین آن به چشم نمی‌خورد. تنها عاملی که برخی رتبه‌ها را در این جدول جا به جا کرده است فروش‌های ویژه بوده است. همچنین انتشار Mass Effect Andromeda نیز در جدول پلی استیشن ۳ تأثیر بسیاری گذاشته است؛ به طوری که سه گانه‌ی Mass Effect در پلی استیشن ۳ به رتبه‌ی اول فروش رسیده است. رتبه اول جدول پلی استیشن ویتا نیز به کلکسیون God of War اختصاص یافت.

لیست بیشترین فروش محتواهای دانلودی

در بخش محتواهای اضافی و دانلودی، بسته‌ی نقشه‌ی Variety Map Pack که مربوط به بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered است بیشترین فروش را داشته است. محتوای Ringed City بازی Dark Souls III نیز توانست در رتبه‌ی چهارم فروش جا خوش کند. بسته‌ی اتومبیل های بتمن علیه سوپرمن بازی Rocket League نیز در این لیست حضور پیدا کرده است و بالاتر از دو محتوای دانلودی Dragon Ball Xenoverse 2 در رتبه‌ی هفتم قرار گرفته است. علاوه بر بسته‌ی Variety Map Pack در چند رتبه‌ی دیگر نیز نام Call of Duty به چشم می‌خورد؛ رتبه‌ی ششم و دهم این لیست مختص به نسخه‌ی Black Ops III و رتبه‌ی پنجم به محتوای دانلودی Infinite Warfare تعلق دارد. فرانچایز رقیب Call of Duty، بتلفیلد، نیز در این لیست نماینده‌ای دارد (Battlefield 1 Premium Pass) که موفق به کسب رتبه‌ی دوم شده است.

نکته‌ی جالبی که در این لیست فروش به چشم می‌خورد حضور عنوان GTA V در این جدول است. پس از گذشت ۴ سال از عرضه‌ی عنوان GTA V، این بازی نه تنها همچنان در این لیست حضور دارد بلکه توانسته است رتبه‌ی دهم را مال خود کند و بالاتر از عناوین جدیدی چون Call of Duty Infinite Warfare و NieR: Automata قرار بگیرد.

در ادامه می‌توانید لیست کامل بیشترین بازی‌های فروش رفته در ماه مارس و پرفروش‌ترین محتواهای دانلودی در این ماه را مشاهده کنید.


پرفروش ترین بازی های پلی استیشن ۴ در PSN – ماه مارس

  1. Ghost Recon: Wildlands
  2. Horizon: Zero Dawn
  3. Mass Effect: Andromeda
  4. MLB The Show 17
  5. Battlefield 1
  6. God of War III Remastered
  7. FIFA 17
  8. Battlefield 4
  9. Rocket League
  10. Grand Theft Auto V
  11. Nier: Automata
  12. Ark: Survivor;s Pack
  13. Minecraft
  14. Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 Remix
  15. For Honor
  16. Madden NFL 17
  17. Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2
  18. Call of Duty: Infinite Warfare
  19. NBA 2K17
  20. Batman: Arkham Knight

پرفروش ترین محتوا های دانلودی در PSN – ماه مارس

  1. Call of Duty: MWR Variety Map Pack
  2. Battlefield 1 Premium Pass
  3. The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited – ESO Plus
  4. Dark Souls III: The Ringed City
  5. Call of Duty: Infinite Warfare – DLC1 Sabotage
  6. Call of Duty: Black Ops III – The Giant Zombies Map
  7. Rocket League: Batman v Superman: Dawn of Justice Car Pack
  8. Dragon Ball: Xenoverse 2 – Goku Black and Tao Pai Pai Stick
  9. Dragon Ball Xenoverse 2 – Dragon Ball Super Pack 2
  10. Call of Duty: Black Ops III – Salvation

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *