با وجود دنیای بزرگی که Guerrilla Games خلق کرده است این استودیو هیچوقت اندازه‌ی نقشه‌ی بازی را اعلام نکرد. دادن اطلاعاتی از اندازه‌ی نقشه می‌تواند یکی از جنبه‌های مثبت و تبلیغاتی برای بازی باشد اما سازنده عقیده‌ی دیگری دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt؛ «جان بارت ون بیک»(Jan-Bart van Beek) کارگردان هنری در Guerrilla Games اعلام نکردن اندازه‌ی نقشه‌‌ی بازی دلیلی داشته است.

او در گفت‌وگویی اعلام کرد که تیم سازنده از ترفند‌هایی استفاده کرده است که همه چیز بزرگ‌تر از واقعیت به نظر برسد. آن‌ها از «اثر توهم» استفاده کردند. «بیک» در این باره گفت:

“همه چیز کوچکتر از حدمعمول است. اگر یک کوه 3000 متر ارتفاع داشته باشد ما آن را 300 متری خواهیم ساخت. و این کار می‌کند، شما می‌توانید بارها از آن بالا بروید و همچنان بزرگ به نظر می‌رسد.”

وقتی از «بیک» در مورد دلیل اعلام نکردن اندازه‌ی واقعی بازی سوال شد او گفت:

“ما به این دلیل اندازه و مقیاس‌ها را اعلام نکردیم که دانستن این اطلاعات توهم را از‌ بین  می برد. اگر مردم بدانند که بازی چقدر بزرگ است نا‌امید می‌شوند، بهتر است بگذاریم خودشان بازی را تجربه کنند و از آن لذت ببرند.”

این نکته نیز باید گفته شود که در ساخت یک بازی نکات استادانه‌ و کلید‌های میانبر زیادی وجود دارد تا بتوان به هدف دلخواه رسید، پس حتی اگر سازنده توهمی ایجاد کرد که بازی را بزرگتر نشان دهد، این معنی را نمی دهد که نقشه کوچک‌تر است، این فقط یکی از روش هایی است که سازندگان برای رسیدن به نتیجه‌ی بهتر از آن استفاده می کنند.

به‌ غیر از بزرگ بودن دنیای‌ بازی عنوان Horizon Zero Dawn یک تجربه‌ی منحصر به فرد خواهد بود که هر دارنده‌ی کنسول PS4 باید آن را تجربه کند.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *