با این که ما اطلاعات زیادی از بازی Death Stranding نداریم، اما همین اطلاعات محدود و کم و ما را هیجان‌زده و خوشحال می‌کند و از همه مهم‌تر این اثر توسط خود هیدئو کوجیما ساخته می‌شود.

«مارک سرنی» (Mark Cerny) از شرکت سونی که در ساخت بازی نیز به نوعی شریک است، دارای حسی مشترک با طرفداران این عنوان بوده و صحبت‌هایی کرده است که با شنیدنش همه طرفداران بازی Death Stranding هیجان‌زده خواهند شد.

اخیرا طی مصاحبه‌ای درباره چگونه پیش رفتن روند توسعه بازی و نحوه استفاده آن‌ها از موتور گرافیکی Decima که متعلق به استودیو Guerrilla Games است که در ساخت بازی Killzone: Shadow Fall در سال 2013 و بازی Horizon: Zero Dawn استفاده شده بود؛ از سرنی سوالاتی پرسیده شد.

سرنی بیان کرد که ساخت بازی به توسعه بیشتر این موتور گرافیکی هم کمک بسیاری کرده است و بیان کرد که این کار یک همکاری کامل بین دو استودیو است. او اضافه کرد که به‌ خاطر این موتور گرافیکی بود که صورت «مدز میکلسن» (Mads Mikkelsen) این قدر با کیفیت و زیبا در آخرین تریلر بازی نشان داده شد.

از سرنی درباره گیم‌پلی و چگونگی پیشرفت ساخت بازی نیز سوالاتی پرسیده شد و او هم در پاسخ بیان کرد:

با آنکه هنوز به کنترلر دست نزده‌ام و بازی را خودم تجربه نکرده‌ام، می‌توانم بگویم که این بازی، یک اثر کاملا کوجیمایی است.

بازی Death Stranding از غایبان بزرگ مراسم E3 امسال بود و ما امیدواریم که در آینده نزدیک خبرهای بیشتری از آن منتشر شود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *