خانه بازی اخبار بازی HORIZON ZERO DAWN بعد از دو هفته 2.6 ملیون دولار فروخت

بازی HORIZON ZERO DAWN بعد از دو هفته 2.6 ملیون دولار فروخت

0

سونی اعلام کرد که عنوان Horizon Zero Dawn طی 2 هفته موفق به فروش 2.6 میلیون نسخه در سراسر جهان شده است. این آمار نسخه‌های فیزیکی و نسخه‌های دیجیتالی که از طریق فروشگاه PSN فروخته شده‌اند را شامل می‌شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot،‌ این عنوان پرفروش‌ترین IP جدید سونی بر روی PS4 و “بزرگترین شروع” Guerrilla Games در تاریخ می باشد.

رئیس استودیوهای سونی آقای “شاون لیدن”(Shawn Layden) گفت:”می‌دانستیم که Horizon Zero Dawn قرار بود چیز خاصی باشد، پس مشاهده‌ی اینکه واکنش فوق‌العاده‌ی منتقدان به این مقدار فروش تبدیل شده است واقعا لدت‌بخش است.

Guerrilla Games عنوانی را خلق کرده است که واقعا فوق‌العاده و استثنایی است و بازخوردی که ما از طرفداران دیده‌ایم – از ساعت‌ها استریم گیم‌پلی بازی تا به اشتراک‌گذاری بی‌پایان تصاویر – نشان می‌دهند که چقدر بازی تاثیرگذار بوده است“.

مدیر عامل Guerrilla Games آقای “هرمن هالست”(Hermen Hulst) نیز گفت:”ما هیجان‌زده‌ایم که Horizon Zero Dawn هم از طرف منتقدان و هم از طرف طرفداران پذیرفته و حمایت شده است. ساخت این بازی از سر علاقه و عشق بود و به همین دلیل مشاهده‌ی اینکه عموم گیمرها نسبت به بازی همان شور و اشتیاقی را دارند که ما زمان ساخت بازی احساس می‌کردیم، واقعا خوشحال کننده است“.

وی همچنین تایید کرد که Guerrilla Games در حال کار بر روی یک افزونه‌ی داستانی برای این بازی است، اما اطلاعات دیگری در این باره نداد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *