سونی در وبلاگ اروپایی پلی‌استیشن باندل 1 ترابایتی PS4 Slim برای Horizon Zero Dawn را معرفی کرد که در ادامه می‌توانید جزئیات مربوط به آن را مشاهده کنید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از گیم‌اسپات، این باندل همزمان با تاریخ انتشار اروپایی Horizon Zero Dawn یعنی یکم مارس (چهارشنبه 11 اسفند) منتشر خواهد شد که محتویات آن شامل PlayStation 4 Slim یک ترابایتی و نسخه‌ای از دیسک فیزیکی Horizon Zero Dawn می‌شود. این باندل همچنین اشتراک 3 ماهه PS Plus را به‌همراه دارد.

قیمت این باندل اعلام نشد. سونی گفت مردم باید برای بررسی این موضوع به خرده‌فروشان محلی مراجعه کنند.

تا به این لحظه، باندل جدید PS4 Slim برای فروشگاه‌های خارج از اروپا تایید نشده و سایت گیم‌اسپات هم طی گفت‌وگوی خود با سونی، پاسخی که دریافت نمود این بود: در حال حاضر چیزی برای اعلام کردن راجع به  انتشار باندل 1 ترابایتی Horizon Zero Dawn در آمریکای شمالی وجود ندارد.

باندل‌های فعلی PS4 در آمریکای شمالی شامل Uncharted 4 و Call of Duty: Infintie Warfare می‌شوند. هنوز هیچ باندلی برای PS4 Pro منتشر نشده است.

قرار بود Horizon Zero Dawn در سال 2016 منتشر شود اما سونی با انتشار یک تریلر تاریخ انتشار آن را با تاخیر مواجه کرد. استودیوی Guerrilla Games به عنوان سازنده بازی در آن زمان گفت این تاخیر “زمان اضافی مورد نیاز به‌منظور ارائه چشم‌انداز بلندپروازانه‌شان برای بازی” را فراهم می‌ساخت.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *