خانه تکنولوژی اخبار برترین پوشیدنی‌های هفته اول 2017 از اسمارت واچ‌ها تا صدای سه بُعدی و VR

برترین پوشیدنی‌های هفته اول 2017 از اسمارت واچ‌ها تا صدای سه بُعدی و VR

0

هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم پُر بود از رونمایی پوشیدنی‌های و تکنولوژی‌های شخصی متصل که قصد داریم برترین آنها را با هم بررسی کنیم. با ما همراه باشید تا نگاهی به برترین پوشیدنی‌های هفته اول 2017 داشته باشیم.

بعضی از این موارد در لیست ساعت‌های هوشمند برتر CES 2017 نیز قرار داشتند و حالا هم در برترین پوشیدنی‌های هفته اول 20177 خودنمایی می‌کنند!

برترین پوشیدنی‌های هفته اول 2017

اسمارت واچ Misfit Vapor

این هفته میس فیت نخستین اسمارت واچ خود را به نمایش گذاشت. در اسمارت واچ Misfit Vapor استایل معمول میس فیت با یک استایل اسپورت ترکیب شده است.

اسمارت واچ Misfit Vapor رقیب قدرتمندی برای Gear S3 سامسونگ و اپل واچ محسوب می‌شود؛ مخصوصا با توجه به این موضوع که میس فیت سیستم عامل مخصوص را در این ساعت هوشمند استفاده کرده است.

می‌توان گفت یکی از زیباترین اسمارت واچ‌های حال حاضر که شباهت زیادی به Moto 360 دارد. اسمارت واچ زیبای میس فیت اواخر سال 2017 با قیمت 199 دلار عرضه خواهد شد.

صدای سه بُعدی با Bragi

سازنده‌ی پوشیدنی‌های مخصوص شنیدن Bragi امسال با خود صدای سه بُعدی را به CES آورد!

این ویژگی جدید که برای کاربران Dash به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت، واقعیت ترکیبی خلق می‌کند که باعث ثابت ماندن یا حرکت صداها در اطراف شما خواهد شد!

برای مثال شنیدن صدای یک هلیکوپتر که به شما نزدیک می‌شود، دور می‌شود یا در مکان خود ثابت می‌ماند!!

سه تایی‌های گارمین

برترین پوشیدنی‌های هفته اول 2017

کمپانی Garmin از CES برای رونمایی سه اسمارت واچ جدید استفاده کرد. فونیکس 5X با سایز 51 میلی متری، نقشه‌های توپوگرافی از پیش بارگذاری شده و وای فای داخلی.

فونیکس 5S با سایز 42 میلی متری برای استفاده در فضاهای باز با وای فای داخلی اما عمر باتری کمتر از  5X و در نهایت فونیکس 5 با سایز 47 میلی متر ترکیبی از ویژگی‌های دوتای قبلی را داراست.

قیمت این اسمارت واچ‌های گارمین از 599.9 دلار شروع می‌شود و بسته به جنس و مدل انتخاب شده، بیشتر هم خواهد بود.

اچ تی سی و Tracker برای تبدیل همه چیز به یک کنترلر VR

برترین پوشیدنی‌های هفته اول 2017

اچ تی سی علی‌رغم شایعات، وایو 2 را در CES رونمایی نکرد، اما دستگاه جدیدی به نام Tracker را معرفی کرد که هر جسمی را به یک کنترلر VR تبدیل می‌کند.

قرار دادن این دستگاه در هر جسم فیزیکی استفاه از آنها را در دنیای واقعیت مجازی امکان پذیر خواهد کرد.

برای مثال Tracker با قرار گرفتن در یک دستکش امکان استفاده‌ کامل از دست‌ها و انگشت‌ها را در واقعیت مجازی فراهم می‌کند.

اچ تی سی ماژول TPCast را هم رونمایی کرد که به وایرلس شدن وایو کمک می‌کند و با قیمت 249 دلار عرضه خواهد شد. اچ تی سی استوری مخصوصی برای محتوای آرکادهای واقعیت مجازی نیز راه‌اندازی کرد.

کاسیو و اسمارت واچ WSD-F20

برترین پوشیدنی‌های هفته اول 2017

کاسیو نیز اسمارت واچ WSD-F20 را رونمایی کرد که با اندروید ویر اجرا می‌شود و برای ماجراجویان و استفاده در فضای باز طراحی شده است.

جی پی اس داخلی و ویژگی ضد آب بودن، این اسمارت واچ را برای استفاده در فعالیت‌هایی از جمله دوچرخه سواری، ماهیگیری و ورزش‌های زمستانی، از همه لحاظ مجهز کرده است.

سیستم عامل اندروید ویر 2 نیز به زودی به جمع این ویژگی‌ها خواهد پیوست. امکان ردیابی تمامی فعالیت‌های ورزشی به کمک GPS داخلی این اسمارت واچ وجود خواهد داشت.

گجت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *