بازی Subway Surfers (موج سواران مترو) یکی از محبوب‌ترین و اعتیادآورترین بازی‌هایی است که در چند سال اخیر بر روی گوشی‌های هوشمند عرضه شده است. گرافیک رنگارنگ و گیم پلی پویای این بازی سبک دونده بی‌پایان، توجه هر کاربری را در همان نگاه اول به سمت خود جلب می‌کند. اما با تمام ویژگی‌های خوبی که این بازی دارد، انجام مکرر آن می‌تواند خسته کننده باشد، بنابراین طرفداران این بازی بعد از مدتی به دنبال یک بازی جایگزین برای آن می‌گردند. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا 5 مورد از برترین بازی‌هایی که می‌توانند جایگزین شایسته‌ای برای Subway Surfers باشند را خدمتتان معرفی نماییم.

Rayman Jungle Run

بازی Rayman Jungle Runبازی Rayman Jungle Run یکی از زیباترین بازی‌های دو بعدی ارائه شده برای گوشی‌های هوشمند است. در این بازی باید شخصیت محبوب ریمن را در 20 مرحله همراهی کرده و با موفقیت به انتهای مراحل برسانید. همانند سایر بازی‌های سبک دونده، با شروع مرحله ریمن به صورت خودکار شروع به دویدن می‌کند و شما باید با پرش‌های به موقع از موانع عبور کرده و دشمنان را نیز نابود کنید. تنوع لوکیشن‌های بازی بسیار خوب و راضی کننده است و گرافیک زیبای آن تا انتها شما را شیفته خود نگه خواهد داشت. گیم پلی روان و کنترل‌های بسیار مناسب بازی از دیگر ویژگی‌هایی هستند که باعث می‌شوند Rayman Jungle Run یک عنوان بسیار ایده‌آل و شایسته جهت جایگزینی Subway Surfers باشد.

گوگل پلیاپ استورAngry Gran Run

بازی Angry Gran Runدر این بازی، مادر بزرگ عصبانی از ماندن در آسایشگاه خسته شده و قصد فرار از آن جا را دارد! شما باید به عنوان بازیکن، با شروع فرار مادربزرگ، او را در تمام مراحل همراهی کرده و با پرش‌ها و سرخوردن‌های به موقع او را به سلامت از موانع عبور دهید. در این بازی نیز همانند Subway Surfers باید در هنگام دویدن، سکه جمع کنید اما مادربزرگ عصبانی برخلاف پسر بچه موج سوار مترو، دست بزن هم دارد و با کسانی که جلویش قرار بگیرند، برخورد خشنی خواهد داشت! در این بازی شاهد مبارزه با بیگانگان، دایناسورها، و دیگر موجودات عجیب نیز خواهید بود که معلوم نیست در مسیر فرار از آسایشگاه چه می‌کنند! با پیشرفت در بازی و کسب امتیازات لازم می‌توانید لباس‌های متنوعی را برای مادربزرگ تهیه کنید که لباس زامبی و لباس پنگوئنی از عجیب‌ترین آن‌ها هستند. به علاوه، برخی ارتقاها و قدرت‌‌های ویژه مانند حرکت آهسته تیرها (مشابه تکنیک بولت-تایم فیلم ماتریکس!) و همچنین سپر نامرئی نیز قابل تهیه هستند.

گوگل پلیاپ استورPanda Run HD

بازی Panda Run HDیک پاندای شجاع تصمیم می‌گیرد تا با سفر به سرزمین‌های ناشناخته و جمع‌آوری تکه‌های یک سنگ افسانه‌ای، آن را احیا کند و همین داستان یک خطی، بهانه‌ای می‌شود برای شروع بازی Panda Run HD. این بازی را می‌توان با بازی Temple Run مقایسه کرد که یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سبک دونده بی‌پایان است. پرش، سر خوردن و تغییر مسیر به موقع در هنگام رسیدن به انتهای یک مسیر، از توانایی‌هایی هستند که برای پیشرفت در بازی باید از آن‌ها بهره‌مند باشید. در این بازی لوکیشن‌ها و مراحل متنوعی هم طراحی شده است تا از یکنواختی آن بکاهد. سرزمین‌های یخ زده، جزیره شناور و … از جمله این مراحل هستند. علاوه بر جدول امتیازی بازی که بالاترین رکوردهای شما را ثبت می‌کند، برخی چالش‌ها و اچیومنت‌های مختلف نیز برایتان تعیین شده است که در صورت خسته شدن از حالت معمولی بازی، می‌توانید به انجام آن‌ها و کسب جوایز بپردازید.

گوگل پلیSonic Dash

بازی Sonic Dashشخصیت سونیک و بازی‌هایی که با همین نام عرضه شده‌اند، از محبوبیت بسیار بالایی در میان بازیکنان برخوردار بوده‌اند و کسانی که صاحب کنسول‌های سگا بودند به هیچ وجه این نام را از خاطر نخواهند برد. با اینکه دیگر هیچ نشانی از کنسول‌های اختصاصی سگا برجای نمانده است اما این جوجه‌تیغی بامزه هنوز هم به حیات خود ادامه می‌دهد و هر از گاهی شاهد عرضه یک بازی جدید از مجموعه سونیک هستیم. در این بین گوشی‌های هوشمند هم عرصه هنرنمایی سونیک بوده‌اند و Sonic Dash یکی از بازی‌های زیبای سبک دونده در گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. پرش، دویدن سریع و چرخیدن از جمله خصوصیات ذاتی سونیک هستند که در این بازی نیز حفظ شده‌اند و برای پیشروی در بازی باید به موقع از این قابلیت‌ها استفاده کنید. محیط سه بعدی بازی بسیار زیبا و چشم‌نواز طراحی شده است که لذت انجام آن را دو چندان می‌کند. نکته جالب اینکه به غیر از شخصیت سونیک، می‌توانید کنترل برخی دیگر از دوستان او مانند Tails، Shadow و Knuckles را نیز در مراحل بازی بر عهده گرفته و به مبارزه با شخصیت‌های منفی همیشگی این مجموعه، یعنی دکتر اگمن (Dr. Eggman) و Zazz بپردازید. دوست‌داران سونیک به هیچ وجه نباید بازی Sonic Dash را از دست بدهند.

گوگل پلیاپ استورAgent Dash

بازی Agent Dashبازی مأمور دش (Agent Dash) همان‌طور که از نامش پیداست شما را در نقش مأموری ویژه به نام دش قرار داده و به نبرد با دشمن سرسخت او یعنی دکتر انگشت کوانتومی (Dr. Quantumfinger) دعوت می‌کند. در این بازی باید با حداکثر سرعت در جزیره مخفی دکتر بدوید و از تله‌های شیطانی، ساختمان‌های در حال سقوط، لیزرها، گدازه‌ها، و دیگر موانع خطرناک اجتناب کنید. البته در مسیر خود می‌توانید برخی آیتم‌ها مانند جت پک و آهنریا را نیز به دست آورید. حتی قابلیت آهسته کردن زمان را نیز می‌توانید در اختیار داشته باشید. همچنین با کسب امتیاز کافی در مراحل می‌توانید قابلیت‌های مختلفی را برای گجت‌های مأمور دش آزاد کرده و او را برای رویارویی با دشمنان بازی تجهیز کنید.

گوگل پلیاپ استور

Digiro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *