یکی از بزرگترین نمایشگاه های بین المللی ساعت این روز ها در سویس در حال برگزاری است، این نمایشگاه که با نام BASELWORLD نامیده می شود از ۳ تا ۱۰ فروردین در سویس در حال برگزاری است و دیروز روز معرفی ساعت های هوشمند بر پایه Android Wear در این فستیوال بود!

MOVADO با MOVADO CONNECT

برند  Movado Connect یکی از پیشگامان طراحی های خاص و بروز در زمینه پوشش آقایان است طبق اطلاعاتی که اکنون در اختیار داریم این کمپانی فشن با کمک گرفتن از Android Wear 2.0 در نسل جدید طراحی هایش موسوم به dot design قصد دارد ساعت هایی را روانه بازار کند که بون لبه بوده و اصظلاحا smooth edge-to-edge crystal نامیده خواهند شد. صفحات همیشه روشن این ساعت های بی نظیر خواهد توانست نظر بسیاری را جلب کند. از جمله امکانات مرسوم تمامی مدل ها GPS، سنسور ضربان قلب، NFC و مقاوت در برابر نفوذ آب خواهد بود.

قرار است Movado کلکسیون ساعت هایش را تا پاییز ۲۰۱۷ روانه بازار کند و شروع قیمت این ساعت های لوکس از $۴۹۵ خواهد بود!

HUGO BOSS با HUGO BOSS TOUCH

برند Boss هم با Hugo Boss Touch از قافله عقب نمانده و ساعت های هوشمندی با سیستم عامل  Android Wear 2.0 طراحی کرده که بدنه استیل آنها چشم نواز بوده و به آسانی قابلیت تعویض بند را دارا هستند! گویا توانایی هایی نظیر NFC، ضربان قلب و Android Pay در تمامی انها قابل دسترس خواهد بود.

قیمت پایه سری ساعت های Boss چیزی حدود ۳۹۵ دلار بوده و از آگوست ۲۰۱۷ به بازار خواهند آمد.

TOMMY HILFIGER با  TH24/7YOU

از تمامی برند های بالا که بگذریم، برند تامی با  Tommy Hilfiger TH24/7You هایش که ساعت های لوکس و قابل توجهی هستند به بازار ساعت های هوشمند آمده، اما گویا خبری از NFC و سنسور ضربان قلب در ساعتهایش نیست و به همین خاظر هم قیمتی مناسبتر از باقی رقبا دارند! قیمت پایه این ساعت ها ۲۹۹ دلار است!

همانطور که در تصاویر و توضیحات بالا دیدید، دیدگاه اصلی توسعه دهندگان کنونی و مورد بررسی بحث پوشش و مد است و همین نکته نبود امکاناتی نظیر NFC و … را توجیه خواهد کرد. به اعتراف تمامی منتقدان و ناظران بازار تکنولوژی مسیر پیش روی ساعت های هوشمند در قدم های ابتدایی است و هنوز اتفاقات بسیاری باید در این بازار رخ دهد، اما حتما این مهم نیاز به صبر و خلاقیت توسعه دهندگان داشته و دارد.

نت نوشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *