خانه تکنولوژی اخبار بیکسبی Bixby دستیار صوتی سامسونگ در گوشی گلکسی اس ۸

بیکسبی Bixby دستیار صوتی سامسونگ در گوشی گلکسی اس ۸

0

بیکسبی Bixby

تاکنون اخبار زیادی در مورد دستیار مجازی سامسونگ به نام بیکسبی (Bixby) منتشر شده و انتظار می رود که در گلکسی اس ۸ (Galaxy S8) برای اولین بار از آن استفاده شود. پیش از این گفته شده بود که بیکسبی در بسیاری از اپلیکیشن های مخصوص سامسونگ گنجانده شده است.

یکی از این اپلیکیشن ها، سامسونگ پِی مینی (Samsung Pay Mini) است که سیستم مخصوص پرداخت مالی این شرکت است. البته گفته شده که با استفاده از این سیستم فقط پرداخت های آنلاین امکان پذیر هستند و قابلیت پرداخت در فروشگاه ها برای این اپلیکیشن وجود ندارد.

در برخی از عکسهایی که به تازگی در سایت رسمی سامسونگ منتشر شده، قابلیت بیکسبی و استفاده از آن در اپلیکیشن Samsung Pay Mini مشاهده می شود. در عکسهایی که در بخش آزمایشی سامسونگ پِی مشاهده می شود، می توان گرینه های مختلفی مثل مینی (Mini) و بیکسبی (Bixby) را مشاهده کرد.

ابتدا گفته شده بود که سامسونگ گلکسی اس ۸ در نمایشگاه MWC بارسلونا که ماه آینده برگزار می شود معرفی خواهد شد، اما سامسونگ به دلیل اینکه ترجیح می داد از جدیدترین و قویترین چیپست کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ در بعضی از مدل های گلکسی اس ۸ استفاده کند، تاریخ معرفی این گوشی را تا ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) به تعویق انداخت.

tech247

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *