تاریخ انتشار نسخه ایکس باکس وان بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered اعلام شده است و باید در همین ماه منتظر انتشار این نسخه از بازی باشیم.

اگر بر روی کنسول ایکس باکس وان بازی می‌کنید و بی‌صبرانه منتظر انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered هستید، خبرهای خوشی را برای شما سراغ داریم. شرکت اکتیویژن و استودیوی «ریون سافتور» (Raven Software) به صورت رسمی اعلام کرده‌اند که نسخه ایکس باکس وان این عنوان در تاریخ 27 جولای 2017 (5 مرداد 1396) منتشر خواهد شد.

درست همانند نسخه مربوط به کنسول پلی استیشن 4، نسخه ایکس باکس وان نیز به همراه بخش داستانی کامل قسمت چهارم منتشر می‌شود. علاوه‌بر بخش داستانی، همه 16 نقشه اصلی بخش چند نفره نیز در این بازی وجود خواهند داشت که به طور کامل بازسازی شده‌اند و با جزییات گرافیکی بسیار بیشتری نسبت به قب، اجرا می‌شوند. لازم به ذکر بوده که نقشه‌های Killhouse، Broadcast، Creek و Chinatown به صورت جداگانه، تخت عنوان Variety Map Pack و با قیمت 14.99 دلار به فروش می‌رسند.

متاسفانه تا به این لحظه تاریخ انتشاری برای نسخه مربوط به پی‌سی این عنوان، اعلام نشده است. البته بازیکنان زیادی به دلیل وجود پرداخت درون برنامه‌ای و پولی بودن Variety Map Pack از اکتیویژن عصبانی شده‌اند.

همانطور که در جریان هستید، بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered در ابتدا به عنوان یک جایزه تنها برای کسانی که نسخه Legacy Pro  بازی Call of Duty: Infinite Warfare را خریداری می‌کرند، قابل دریافت و اجرا بود، اما به دلیل استقبال کم‌نظیر طرفداران، پس از مدتی شرکت اکتیویژن اعلام کرد که به زودی نسخه مستقل این عنوان را نیز برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد کرد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *