چند روزی می‌شود که نسخه بازسازی شده بازی Call of Duty: Modern Warfare برای پلتفرم پی سی منتشر شده است. اما اینطور که به نظر می‌رسد با بازخورد مناسبی از سوی طرفداران روبه رو نشده است.

نشل هشتم بازی‌های رایانه‌ای را می‌توان نسل بازسازی عناوین درخشان نسل هفتم نام‌گذاری کرد. چرا که سازندگان و ناشران مختلف به جای ساخت بازی‌های جدید، به بازسازی بازی‌های به یاد‌ماندنی نسل قبل روی آوردند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان از اکتیویژن نام برد که مصداق بارز از آب گل آلود ماهی گرفتن است. این شرکت در هنگام عرضه بازی Call of Duty: Infinite Warfare از مجموعه ندای وظیفه، اعلام کرد که این بازی را با یک نسخه بازسازی شده از بازی Call of Duty: Modern Warfare عرضه خواهد کرد.

پس از چند مدت، این بازی به صورت جداگانه نیز برای فروش بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی قرار داده شد که صدای اعتراض خیل عظیمی از طرفداران را درآورد. اولین دلیل این اعتراضات قیمت بالای این بازی بود. به طور مثال نسخه Legacy Edition بازی جنگاوری بی نهایت، با قیمتی 80 دلاری عرضه شد. حالا اگر بازی اصلی را که به طور معمول 60 دلار قیمت دارند در نظر بگیریم، هزینه نسخه بازسازی شده بازی Call of Duty: Modern Warfare قیمتی 20 دلاری پیدا می‌کند. حال آنکه نسخه جداگانه این بازی 40 دلار پای طرفدارن آب می‌خورد. علاوه‌بر این، بازی از مشلات عدیده‌ای نیز رنج می‌برد که عمده این مشکلات مربوط به بهینه نبودن بازی در نسخه‌های مختلف است. به همین دلیل، بازی در شبکه‌ای نظیر استیم، با بازخورد‌هایی به شدت منفی روبه رو شده و به عنوانی کاملا شکست خورده در این شبکه تبدیل شده است.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *