شرکت اکتیویژن برای کمک به فروش Call of Duty: Infinite Warfare، تصمیم به انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered در کنار آن گرفت. البته بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered در دسترس همه قرار ندارد و تنها خریدارانی که پول بیشتری پرداخت کنند می‌توانند از این بازی بهره ببرند. مدتی است که شایعه انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered به تنهایی نیز وجود دارد و بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده، این عنوان در ماه آینده در دسترس دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 قرار می‌گیرد.

سایت «آمازون» (Amazon)، دومین منبعی است که خبر از انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered در ماه ژوئن می‌دهد. از آنجایی که E3 بسیار نزدیک است، عجیب نخواهد بود که در کنفرانس سونی، اکیویژن خبر انتشار زود هنگام این بازی برای کنسول پلی‌استیشن 4 را اعلام کند.

از قرار معلوم ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare حدود یک ماه زودتر نسبت به ایکس‌باکس وان برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. این بازی قرار است در تاریخ 20 ژوئن (30 خرداد ۱۳۹۶)، برای پلی‌استیشن 4 و 20 جولای (29 تیر ۱۳۹۶) برای ایکس‌باکس وان عرضه شود.

با این کارِ اکتیویژن، بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered در دسترس کسانی قرار می‌گیرد که حاضر به خرید بازی Call of Duty: Infinite Warfare نبودند. دوازده روز دیگر E3 شروع خواهد شد و در آن جا به احتمال زیاد اکتیویژن در این باره شفاف‌سازی خواهد کرد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *