با این که تنها دو روز از معرفی رسمی  بازی Call of Duty: WWII می‌گذرد، گمانه زنی‌ها و شایعات ریز و درشتی درباره این بازی شکل گرفته‌اند و در فضای مجازی در حال دست به دست شدن هستند. در تازه‌ترین این گمانه‌زنی‌ها تاریخ انتشار بازی Call of Duty: WWII لو رفته است.

چند خرده فروشی که این عنوان را برای پیش‌فروش در سایت‌ها و فروشگاه‌هایشان قرار خواهند داد، مدعی شده‌اند که اطلاعات جدیدی از بازی، همچون تاریخ انتشار و جزئیاتی از بخش‌های مختلف بازی Call of Duty: WWII را در اختیار دارند.

بر اساس گفته‌های آن‌ها، بازی در دوازدهم آبان ماه سال جاری (3 نوامبر 2017) برای پلتفرم‌های مقصدش منتشر خواهد شد؛ و شامل سه بخش تک نفره (داستانی)، چندنفره و Co-op است. در بخش داستانی، بازیکنان همچنان با شرکت در نبرد‌های معروف و مهم دوران جنگ جهانی دوم و صحنه‌های سینمایی مختص به این سری رو به رو هستند. در بخش چند نفره نیز علاوه بر موارد جدید اضافه شده بر بازی، بازیکنان همچون هناوین قبلی این سری، در حالت‌های مختلفی همچون «دث مچ» و «فتح پرچم» با یکدیگر به رقابت و مبارزه خواهند پرداخت. در بخش co-op نیز بازیکنان با همراهی یکدیگر در بخش‌هایی مانند زامبی‌ها به بازی خواهند پرداخت.

این خرده فروشی‌ها همچنین اعلام کرده‌اند که تاریخ شروع بتای محدود بازی Call of Duty: WWII هنوز نامشخص است و این حالت فقط مختص کسانی است که بازی را پیش‌خرید کرد‌ه‌اند.

گم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *