امروز استدیو Fntastic ( که قبلا با نام Eight Points شناخته می‌شد)، سازنده بازی و شرکت HypeTrain Digital به عنوان ناشر بازی، اعلام کردند که نسخه دسترسی زودهنگام (Early Access) بازی The Wild Eight (در سبک بقای داستان محور) از طریق شبکه‌ی استیم و برای رایانه‌های شخصی در تاریخ 8 فوریه (مصاف با 20 بهمن) با قیمت 20 دلار منتشر خواهد شد. هنوز مشخص نیست که بازی مذکور برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پلی‌استیشن4 در چه تاریخی عرضه می‌شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، استدیو Fntastic دلیل عرضه نسخه Early Access بازی The Wild Eight را ادامه داشتن روند توسعه دنیای بسیار بزرگ آن اعلام کرده است. به‌علاوه این استدیو برای حفظ تعادل گیم‌پلی و رفع باگ‌های چزئی نیاز به زمان بیشتری دارد. بنابر گفته سازندگان، به اتمام رساندن روند توسعه و انتشار نسخه نهایی The Wild Eight چیزی حدود 3 ماه دیگر زمان خواهد برد.

استدیو Fntastic همینطور تایید کرد که بخش چندنفره بازی تا روز انتشار در استیم، آماده خواهد شد و فهرستی از بروزرسانی‌هایی که انتشار آن‌ها در آینده‌ای نزدیک برای نسخه دسترسی زودهنگام، برنامه‌ریزی شده به شرح زیر است:

  • بالانس مراحل بازی و رفع ایراد‌ات جزئی آن بر اساس بازخورد بازیکنان
  • ماموریت‌ها و مراحل فرعی جدید
  • سیستم مبارزات پیشرفته‌تر به خصوص در بخش تیراندازی
  • رابط کاربری و نقشه بهتر و بهینه‌تر
  • اضافه شدن زبان‌های جدید
  • پشتیبانی از سیستم‌ عامل‌های مک و لینوکس

بروزرسانی‌های بالا هر دو هفته یکبار برای بازی عرضه خواهند شد و Fntastic نیز قول اهدای یک‌سری پاداش برای کسانی که نسخه دسترسی زودهنگام را تجربه کنند، داده است. البته هنوز جزئیات دقیقی از هویت این پاداش‌ها فاش نشده است.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *