امروز Bandai Namco تاریخ انتشار جدیدترین نسخه‌ی عنوان محبوب خود در سبک Fighting یعنی Tekken 7 را برای کنسول‌ها و PC اعلام کرد. عنوان Tekken 7 در تاریخ 2 ژوئن (مصادف با 12 خرداد 1396) برای PC، Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد. پیش از این اعلام شده بود که بازی در “اوایل 2017” عرضه خواهد شد و با انتشار آن در ماه ژوئن می‌توان گفت بازی کمی تأخیر خورده است، اما طبق گفته‌ی تهیه‌کننده‌ی بازی آقای “کاتسوهیرو هارادا”(Katsuhiro Harada) این تاخیر لازم و ضروری بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، “هارادا” گفت:”ما تمام تلاشممان را می‌کردیم تا بتوانیم بازی را در اوایل 2017 منتشر کنیم، تا در زودترین زمان ممکن بازی را بدست کاربران برسانیم، اما برخی عناوین شرکت خودمان و برخی عناوین دیگر شرکت‌ها را دیدیم که به دلیل کمبود محتوا – یا هر چیز دیگری – توسط بازیکنان پس زده شدند و لانچ خوبی نداشتند“.

واضح است که “هارادا” به Street Fighter V اشاره می‌کند که در سال پیش انتشار یافت و مکانیزم‌هایش تحسین شدند، اما به دلیل کمبود محتوا – که تاکنون نیز کاملا برطرف نشده‌ است – شدیدا مورد انتقاد قرار گرفت. به نظر می‌رسد که “هارادا” قصد ندارد اشتباه Capcom با Street Fighter V را تکرار کند. باید امیدوار باشیم که تاخیر Tekken 7 موثر بوده و بازی از مشکلات Street Fighter V رنج نبرد.

همچنین به مناسبت اعلام تاریخ انتشار بازی، تریلر جدیدی از آن منتشر شده که شما را به دیدن آن دعوت می‌کنیم.

 

 

 

دانلود ویدئو

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *