بار دیگر سامانه «پی‌پال» (Paypal)، فناوری پرداخت با ان‌اف‌سی، در توییتر اعلام کرده است که تخفیفات تابستانی شبکه استیم از 22 ژوئن (روز اول تیرماه) آغاز خواهد شد.

تقریبا برای پی‌پال یک رسم شده است که تاریخ تخفیفات تابستانی و زمستانی شبکه استیم را لو بدهد در واقع این جریان از زمستان 2015 آغاز شد.

هنوز در مورد بازی‌هایی که تخفیف خواهند خورد حرفی زده نشده اما پی‌پال به مشتریان خود در انگلستان قول تخفیف 5 یورویی از هر خرید بیشتر از 20 یورو را داده است؛ البته هنوز مشخص نشده که تخفیفات پی‌پال شامل آمریکای شمالی هم می‌شود یا نه. این تخفیفات تا 5 جولای (14 تیر) باقی خواهد ماند که می‌تواند نشان دهنده تاریخ تمام شدن تخفیفات کلی شبکه استیم نیز باشد.

در زمستان سال گذشته ما شاهد کاهش قیمت خیلی زیادِ یک سری از بهترین عناوین سال 2016 بودیم، بازی‌هایی مثل Stardew Valley ،Hyper Light Drifter و Doom.

تخیفات تابستانی شبکه استیم همیشه بهترین مکان برای بازیکنان سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک هست تا بازی‌های مورد نظر خود را با با پایین‌ترین قیمت پیدا کنند.

شما هم‌اکنون می‌توانید بازی‌های This War Of Mine ،Galactic Civilizations 3 و Master Of Orion که از 50 تا 80 درصد تخفیف خورده‌اند را با قیمت بسیار پایین از شبکه استیم تهیه کنید.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *