شرکت  EA اعلام کرد که تریلر به نمایش درآمده از بازی Anthem در مراسم E3 2017 به صورت ریل تایم بر روی کنسول ایکس باکس وان ایکس اجرا شده است.

با توجه به گرافیکی که بازیAnthem  استودیوی بایوور در مراسم E3 2017 از خود به نمایش گذاشت، بازیکنان بسیاری با خود فکر می‌کردند گرافیک این عنوان آنلاین، از پیش رندر شده بوده و به صورت ریل تام اجرا نشده است. اکنون آقای «پاتریک سادرلند» (Patrick Soderlund)، مدیر بازاریابی شرکت EA، اعلام کرد که این بازی به صورت ریل تام بر روی کنسول میان نسلی شرکت مایکروسافت اجرا شده است.

آقای سادرلند در مصاحبه با سایت فنی «دیجیتال فاندری» (Digital Foundry) گفت که بازی Anthem به صورت ریل تایم در کنسول ایکس باکس وان ایکس اجرا شده و دیجیتال فاندری نیز با آنالیز کردن دموی پخش شده از بازی Anthem اعلام کرد که این بازی با رزلوشن 4K واقعی (2160p) نمایش داده شده است.

لازم به ذکر بوده که موتور بازیسازی «فراست‌بایت» (Frostbite) بسیار قدرتمند بوده و با ترکیب این موتور با کنسول ایکس باکس وان ایکس، گرافیک بازی Anthem به راحتی قابل باور می‌شود. جالب است بدانید که تا به این لحظه اطلاعات چندان زیادی در رابطه با بازی Anthem استودیوی بایوور در دسترس نیست و فقط می‌دانیم که این عنوان در سبک تیر اندازی سوم شخص بوده و دنیای بسیار بزرگی را خواهد داشت که از بخش چند نفره نیز پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که این عنوان در فصل پاییز سال 2018 میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر شود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *