برلیانس هم از آن دست شرکت‌های خودروساز چینی است که بواسطه حضور در ایران و تولید و مونتاژ شدن توسط سایپا و پارس خودرو، در گوشه ذهن بسیاری از هم‌وطنان که به دنبال خرید خودرو هستند و دوست ندارند که از تولیدات قدیمی و داخلی استفاده کنند، به خوبی جاخوش کرده است. این شرکت محصولات متنوعی را در سبد تولیدات خود دارد و از طرفی به علت مانور دادن برروی شراکت تجاری با شرکت بی‌ام‌و، توانسته در کشور چین هم مشتریان زیادی را به خودروهای تولیدی جلب کند.

تبلیغات
اخبار تکنولوژي / لیست قیمت تلفن‌ همراه / لیست قیمت تبلت

اگر به ظاهر و طراحی اکثر ‌خودروهای برلیانس توجه کرده باشید، حتما ردپای الگوبرداری از محصولات بی‌ام‌و را مشاهده می‌کنید. اخیرا هم این شرکت سعی کرده تا با حفط همان استراتژی قبلی، در فیس‌لیفت‌های جدیدش، از زبان طراحی جدید بی‌ام‌و، یعنی اتصال و یکپارچه شدن چراغ‌های جلو با جلوپنجره، استفاده کند. امروز تصاویری مخفیانه از نسخه فیس‌لیفت شده کراس اوور برلیانس V3 بدست آمده که به خوبی تغییرات مثبت آن نسبت به مدل قبلی، جلب توجه می‌کنند. مدل V3 یکی از محصولات پرفروش و پرطرفدار در کشور چین محسوب می‌شود و قرار است این نسخه جدید در ماه آوریل سال جاری میلادی و در نمایشگاه خودرو شانگهای به‌طور رسمی رونمایی و بلافاصله وارد بازار فروش شود.

تغییراتی که در این فیس‌لیفت به چشم ‌خورد، به‌طور کلی در استفاده از ‌های جلو و جلوپنجره با فرم جدید، سپرهای بازطراحی شده و چراغ‌های عقب بزرگتر خلاصه ‌شوند. مدل فعلی V3 که از سال 2015 میلادی وارد بازار شده، پرفروش‌ترین خودروی تولیدی برلیانس تا به امروز است. برای نسخه جدید هم از همان ‌های قبلی، یعنی چهار سیلندر 1.5 لیتری معمولی و توربودار، با قدرت تولیدی به ترتیب 112 و 150 اسب بخاری استفاده خواهد شد. قیمتی هم که برای آن درنظر گرفته شده با درصد کمی افزایش، در حالت پایه از 68 هزار یوآن (10 هزار دلار) شروع و در حالت فول آپشن و پیشرانه توربودار، به 118 هزار یوآن (17 هزار دلار) می‌رسد. بسیاری از کارشناسان خودرو نسبت به چراغ‌های عقب کوچک V3 انتقاد داشتند که حالا به نظر می‌رسد در طراحی جدید، این نقد تا حدودی برطرف شده باشد.

چرخان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *