تصویر جدید از گوشی وان‌پلاس 5T

به لطف تصاویری که تاکنون از گوشی وان‌پلاس 5T منتشر شده، می‌توانیم چشم‌اندازی از این هندست را در ذهن خود تداعی کنیم. با این‌حال آخرین تصویر منتشر شده از این اسمارت‌فون وضوح بیش‌تری از دیگر تصاویری دارد که تاکنون دیده‌ایم.

در این تصویر فقط نیمه بالایی گوشی وان‌پلاس 5T نمایان است اما طراحی جدید آن باعث شده که حاشیه‌های بالایی دستگاه متقارن با حاشیه‌های پایینی آن باشد. حاشیه‌ بالای صفحه نمایش بسیار کم‌تر از آن چیزی است که در پرچمدار کنونی وان‌پلاس می‌بینیم اما شاید به اندازه باریکی حاشیه‌های گلکسی S8 و ال‌جی V30 نباشد.

تصویر جدید از گوشی وان‌پلاس 5T

حاشیه‌های کناری صفحه نمایش نیز فوق‌العاده باریک طراحی شده‌اند. البته این را باید نوعی کلاهبرداری دیجیتالی دانست که اخیرا عمومی شده است. بخش پشتی این دستگاه را تنها در رندرهای آن دیده‌ایم اما باید مشابه با طراحی باشد که در گوشی اوپو R11s مشاهده کردیم. در بخش پشتی یک دوربین 20 مگاپیکسلی را خواهیم دید که اسکنر اثر انگشت اندکی پایین‌تر از آن جا خوش کرده است.

وان‌پلاس 5T در دو نسخه با 6/8 گیگابیت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این هندست یک صفحه نمایش جدید با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل و نسبت تصویر 18 به 9 دارد؛ ضمن آن‌که ظرفیت باتری آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد. همانند وان‌پلاس 5انتظار داریم این اسمارت‌فون بسته به حافظه‌ای که دارد قیمتی بین 550 تا 650 دلار داشته باشد. براساس گزارشات، وان‌پلاس این گوشی را در روز 16 نوامبر معرفی می‌کند.

تانی کال

برگرفته از GSMARENA

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *