تصویر و جزییات جدید از گوشی گلکسی اس 9 سامسونگ

گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس دو گوشی پرچمدار جدید سامسونگ هستند و در آینده‌ای نزدیک رونمایی می‌شوند. این دو گوشی همراه از ویژگی‌های خاصی بهره می‌برند.

یک منبع خبری اخیرا تصویر جدیدی را از طراحی پنل شیشه‌ای پشتی گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس منتشر کرده است. در این تصویر همان طور که مشاهده می‌کنید، گلکسی اس ۹ در سمت چپ و گلکسی اس ۹ پلاس در سمت راست قرار دارد. این تصویر نشان می‌دهد که دو گوشی جدید به پنل شیشه‌ای پشتی مجهز هستند و سامسونگ می‌خواهد گلکسی اس ۹ را با رنگ خاکستری و گلکسی اس ۹ پلاس را با رنگ مشکی نیز عرضه کند.

تصویر جدید علاوه بر این نشان می‌دهد که سازنده مشهور کره‌ای در ساخت پنل پشتی دو گوشی پرچمدار جدیدش از یک سبک طراحی متفاوت با آنچه که در ساخت گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس استفاده کرد، بهره برده است تا کاربر در هنگام لمس کردن اسکنر اثر انگشت به کار رفته در این دو گوشی، به طور اشتباهی سنسورهای دوربین اصلی این دو محصول را لمس نکند.

همان طور که در این تصویر مشاهده می‌کنید، سامسونگ اسکنر اثر انگشت را در گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در زیر سنسورهای دوربین اصلی این دو گوشی هوشمند قرار داده است. این عکس همچنین نشان می‌دهد که گلکسی اس ۹ پلاس از یک دوربین دوگانه اصلی با آرایش عمودی بهره می‌برد.

گلکسی اس 9 پلاس

انتظار می‌رود که سامسونگ در ساخت گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس از نمایشگرهایی با اندازه پنل‌های به کار رفته در مدل‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس استفاده کند. در این زمینه می‌توان به این نکته اشاره کرد که گلکسی اس ۹ و برادر بزرگ‌ترش به نمایشگرهای سوپر AMOLED اینفینیتی دیسپلی (Infinity Display) با نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ مجهز هستند. گفته شده است که این دو گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید ۸ اوریو و رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس ۸ (Samsung Experience 8.0) در اختیار کاربران گذاشته می‌شوند.

یک منبع خبری گفته است که سازنده مشهور کره‌ای در کنگره جهانی موبایل که در چند هفته آینده در شهر بارسلونا در کشور اسپانیا برگزار می‌شود، از گوشی‌های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس خود رونمایی می‌کند.

تانی کال

تکراتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *