پس از عرضه سومین افزونه بازی The Division که Last Stand نام داشت، حالا یوبی‌سافت آپدیت 1.6 این بازی را نیز منتشر کرده است. اما سوال اصلی اینجاست، چه چیز‌هایی به بازی اضافه شده است؟

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از polygon، این آپدیت بنابر ادعای سازندگان تغییرات بزرگی را درون بازی ایجاد خواهد کرد و به نوعی می‌توان آن‌ را مهم‌ترین بروزرسانی منتشر‌شده از زمان انتشار بازی در ماه مارس سال گذشته تا به حال لقب داد.

بزرگترین و مهم‌ترین ویژگی این آپدیت، اضافه شدن 3 مکان‌‌ جدید در محدوده Dark Zone (دارک‌زون‌های شماره 7، 8 و 9) در قسمت‌های شمالی PvP و PvE درون بازی است. یوبی‌سافت این مکان‌های جدید را به شدت ترسناک و دارای چندین‌ و چند سوپرایز برای بازیکنان توصیف کرده است. این شرکت همچنین اعلام کرد که فضاهای جدیدی که به بازی اضافه شده است به صورت زمینی و زیرزمینی خواهد بود که به این ترتیب اندازه کلی Dark Zone فعلی را دو برابر خواهد کرد و همینطور قابلیتی شبیه به fast travel نیز به بازی اضافه شده که به بازیکنان اجازه می‌دهد فورا از یک نقطه به نقطه‌ای دیگر از نقشه سفر کنند.

تغییر بعدی به Landmarksها مربوط می‌شود. حالا پس از اینکه این مکان‌ها را به کلی پاکسازی کردید تمامی غنائم به صورت خودکار در کوله‌پشتی شما ذخیره خواهد شد و دیگر نیازی به لوت کردن دستی نخواهید داشت.

همچنین رویداد‌های ساعتی جدیدی به نام Contamination Events به بازی اضافه شده است که در آن مدیریت سلامتی شخصیت‌ها در برابر دشمنان به یک امر اساسی تبدیل می‌شود و موفقیت در آن‌ها پاداش‌های خوبی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

دیگر ویژگی‌های اضافه شده را می‌توانید در پایین مشاهده کنید:

  • اضافه شدن درجه سختی Legendary
  • آیتم‌های عجیب و غریب و تجهیزات جدید
  • تغییراتی در تجهیزات پیشین
  • متعادل شدن زره و سلامتی بازیکن
  • کاهش دقت تیراندازی بدون هدف گیری
  • تغییراتی در توازن مهارت‌های بازیکنان
  • کالیبره شدن اسلحه‌های نامحدود

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *