خانه ورزش اخبار ورزش دلخوری رونالدوی برزیلی از شوخی اوون؛ نمی دانم چرا چاقی من برای بعضی افراد اینقدر مهم است!؟

دلخوری رونالدوی برزیلی از شوخی اوون؛ نمی دانم چرا چاقی من برای بعضی افراد اینقدر مهم است!؟

0

دو اسطوره تیم ملی برزیل و باشگاه رئال مادرید که از شوخی مایکل اوون دلخور بودند، در واکنش به توئیت ملی پوش سابق انگلیس از او انتقاد کرده و دلخوری خود را نشان دادند.

به گزارش وب سایت نود، رونالدوی برزیلی و مایکل اوون که در سال ۲۰۰۵ در رئال مادرید در کنار هم بازی می کردند، برای شرکت در مراسم تجلیل از رونالدو به مناسب کسب چهارمین توپ طلای بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۶ به مادرید سفر کردند. این مراسم که پیش از آغاز دیدار تیم های رئال مادرید و گرانادا برگزار شد، پیشکسوتان بزرگ و نامداری مثل روبرتو کارلوس، لوئیز فیگو و ریموند کوپا هم حضور داشتند.

مایکل اوون مهاجم سابق تیم‌های لیورپول و منچستر یونایتد انگلیس، پس از ملاقات رونالدوی برزیلی که نسبت به دوران بازی خیلی خیلی چاق‌تر شده بود، در صفحه توئیتر شخصی خود عکسی را به اشتراک گذاشت و اضافه وزن مهاجم سابق تیم ملی برزیل را دستمایه شوخی قرار داد. اوون در توئیتر خود با نوشتن این پیام با رونالدوی برزیلی شوخی کرد:

فکر می کردم که خودم اضافه وزن دارم، اما با دیدن رونالدو نظرم تغییر کرد.

 در حالیکه به نظر می رسید که مهاجم سابق تیم ملی انگلیس این حرف را صرفاً به شوخی گفته، اما رونالدوی برزیلی و روبرتو کارلوس این حرف اوون را جدی گرفته بودند و نظر هر دو برزیلی این بود که درباره این مسائل اصلاً نباید شوخی کرد. رونالدوی برزیلی که در دوران بازی سه بار به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شده بود، درباره حرکت مایکل اوون به روزنامه AS اسپانیا گفت:

بسیار شوکه شدم که در دنیایی که زندگی می کنیم، چرا اضافه وزن و چاقی من برای بعضی افراد اینقدر مهم است.

روبرتو کارلوس هم در واکنش به شوخی مایکل اوون اظهار داشت:

این شوخیها را اصلاً دوست ندارم. رونالدو دوست بسیار خوب من است و ما باید در مورد رفتار خود مراقب باشیم. مهم نیست که ظاهر رونالدو چه شکلی است، مهم اینست که او قلب بزرگی دارد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *