خانه ورزش اخبار ورزش رائول: کاهش سرعت رونالدو در این سن طبیعی است؛ او ما را بیش از حد لوس کرده است

رائول: کاهش سرعت رونالدو در این سن طبیعی است؛ او ما را بیش از حد لوس کرده است

0

ستاره ۳۲ ساله پرتغالی در این فصل نیز عملکرد قابل قبولی برای رئال مادرید داشته و در تمامی رقابت ها ۲۶ گل به ثمر رسانده است اما اکثر مواقع به عنوان مهاجم نوک مورد استفاده قرار می گیرد. رائول در مصاحبه ای که با Kicker داشت، گفت:

او برنده توپ طلا شده و تاکنون فصل خوبی را سپری کرده است. حالا مقطع تعیین کننده فصل از راه می رسد و بازیکنان خوب باید خود را ثابت کنند. انتظار دارم او در فرم بسیار خوبی باشد. او به محوطه جریمه نزدیک تر بازی می کند که خیلی سخت تر است. اما او هنوز هم پتانسیل خود را دارد. شاید او سرعتی که به آن عادت کرده بودیم را ندارد اما در این سن طبیعی است. و شاید او در نبرد های تک به تک و دریبل زنی به اندازه سابق برنده نشود، اما مراقب باشید – او در گذشته بیش از حد ما را لوس کرده است.

رائول علاقه ای به مقایسه رونالدو با ستاره تیم بارسلونا، لیونل مسی ندارد و در این باره گفت:

فوتبال یک ورزش انفرادی نیست، بلکه بیشتر به تیم مربوط می شود، و موفقیت ها به صورت تیمی حاصل می شوند. هر دو را دوست دارم، اما کاری که رونالدو به عنوان رکورد دار گلزنی در تاریخ باشگاه برای رئال مادرید انجام داده، و هر سال بیش از ۵۰ گل به ثمر می رساند، قطعاً شگفت انگیز است.

مهاجم و کاپیتان سابق رئال مادرید در مورد تونی کروس هم گفت:

مودریچ، کروس و کاسمیرو در خط هافبک رئال مادرید مکمل های بسیار خوبی برای هم هستند. همه آنها بازیکنانی در کلاس جهانی هستند. کروس؟ او بازیکنی اساسی برای تیم است.

رئال مادرید با یک بازی کمتر نسبت به بارسلونا، با دو امتیاز بیشتر در صدر جدول لالیگا قرار دارد و روز شنبه به مصاف اتلتیک بیلبائو خواهد رفت.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *