آیا تا به حال به چهره یک فرد نگاه کرده‌اید و بعد با خود بیندیشید که چهره این فرد به گونه‌ای است که بدون شک عاشق مرغ سوخاری و لیموناد است؟! باید قبول کنیم رابطه تشخیص چهره و غذا در نگاه اول رابطه ملموسی نیست.

ما کاملا اطمینان داریم که میان چهره افراد و غذای مورد علاقه، رابطه‌ای وجود ندارد، ولی امروز به نکته جالبی اشاره خواهیم کرد که ظاهرا Baidu و KFC در چین در حال بررسی این ارتباط هستند!

رابطه تشخیص چهره و غذا

به گزارش TechCrunch، به نظر می‌رسد Baidu و KFC در چین، در حال تحقیق برروی پروژه مشترکی هستند و رستوران هوشمند جدیدی در Beijing باز کرده‌اند.

ورودی رستوران یک اسکنر تشخیص چهره دارد که با توجه به سن، جنس و حتی حالات چهره مشتریان، به آنها پیشنهاد غذا می‌دهد!

سفارش غذا در رستوران هوشمند براساس رابطه تشخیص چهره و غذا

براساس گفته‌های Baidu پیشنهادات ارائه شده برای مشتریان مختلف به صورت زیر بوده‌ است:

مورد اول: جوانی 20 ساله وارد رستوران می‌شود، اسکنر ورودی، چهره وی را خوب می‌کاود و برای ناهار به وی پیشنهاد همبرگر مرغ، بال مرغ سوخاری و نوشابه ارائه می‌دهد.

مورد دوم: خانمی که حدودا 50 سال دارد، اول وقت وارد رستوران هوشمند می‌شود و نرم‌افزار رابطه تشخیص چهره و غذا، پیشنهاد فرنی و شیرسویا را برای صبحانه به ایشان می‌دهد.

کاملا اطمینان داریم که همه این پیشنهادات برای همه افراد خوشایند نخواهند بود، برای‌همین افراد می‌توانند هر غذایی که تمایل دارند سفارش بدهند.

رابطه تشخیص چهره و غذا

نکته جالب این تکنولوژی این است که اگر از غذایی که همیشه میل کرده‌اید خسته شده‌اید، به این پیشنهادات غذایی می‌توانید نگاهی بیندازید؛ شاید آنها مورد پسند واقع شوند.

تکنولوژی به کار رفته در رابطه تشخیص چهره و غذا به طور کامل بیان نشده است، ولی به احتمال زیاد با به‌کار بستن تجارب متخصصان تغذیه و درهم‌آمیختگی آن با متخصصان نرم‌افزار، متناسب با مشخصات مشتری، لیستی از انواع غذاها به وی ارائه می‌گردد.

منبع HotAppNews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *