خانه تکنولوژی اخبار دوره‌های آنلاین توسعه‌ اپلیکیشن در هند بیش از آمریکا طرفدار دارند!

دوره‌های آنلاین توسعه‌ اپلیکیشن در هند بیش از آمریکا طرفدار دارند!

0

با دستیابی بیشتر هندی‌ها به اینترنت و ورود آنها به دنیای آنلاین، دولت با چالش راهنمایی شهروندانش به استفاده‌ خوب از این تکنولوژی روبه‌رو شده است. خوشبختانه تعداد زیادی از مردم این کشور علاقه‌ی زیادی به برنامه‌نویسی و دوره‌های آنلاین توسعه‌ اپلیکیشن نشان داده‌اند.

علاقه‌ هندی‌ها به دوره‌های آنلاین توسعه‌ اپلیکیشن

در حال حاضر مردم هند بیشتر از مردم آمریکا به دنبال دوره‌های آنلاین توسعه‌ اپلیکیشن هستند. بررسی‌های نتایج جستجوهای گوگل در مورد دوره‌های آنلاین توسعه‌ی موبایل، حاکی از افزایش سالیانه 200 درصدی جستجوی این موضوع در دو سال اخیر هستند.

به گفته‌ گوگل، هند با این رشد ناگهانی و فوق‌العاده در جستجوی این دوره‌های آنلاین از آمریکا پیشی گرفته است. درصد زیادی از این جستجوها مربوط به ایالت کارناتاکای، تامیل‌نادو و ماهاراشترای هند بوده است که به گفته‌ هند دارای بیشترین نرخ باسوادی نیز هستند.

دوره‌های آنلاین توسعه‌ اپلیکیشن

ساکنان ایالت‌های دیگر همچون اوتار پرادش نیز به کدنویسی علاقه‌ی زیادی نشان داده‌اند. از سال قبل تاکنون جستجوهای مربوط به دوره‌های توسعه‌ موبایل در ایالت‌های پُرجمعیت تا 70 درصد افزایش نشان داده‌اند.

برای مثال ایالت بیهار سال به سال 158 درصد افزایش رشد داشته است. جستجوهای مربط به آموزش‌های حرفه‌ای نیز 40 درصد افزایش نشان داده‌اند.

به گفته‌ی پیتر لوبر مدیر آموزش‌های توسعه‌ گوگل، هر ماه 16500 دانشجو و دانش‌آموز دوره‌های توسعه‌ اندروید، موبایل وب و تکنولوژی‌های مرتبط با سرویس‌های ابری را می‌گذرانند.

علت علاقه‌ هندی‌ها به دوره‌های آنلاین توسعه‌ اپلیکیشن چیست؟

این برای کشوری که تا سال 2020 در حدود 730 میلیون جمعیت آنلاین خواهد داشت، نشانه‌ خوبی است. هند در حال حاضر 350 میلیون کاربر اینترنت دارد.

دوره‌های آنلاین توسعه‌ اپلیکیشن

هند دارای 200 میلیون گوشی فعال است. جستجو در مورد دوره‌های توسعه‌ اپلیکیشن موبایل با رشد سریع این صنعت و افزایش تقاضا برای توسعه‌دهندگان باکیفیت موبایل همراه شده است.

بیش از 65 درصد توسعه دهندگان موبایل در هند از دانشجویان و فارغ التحصیلان تشکیل شده‌اند؛ در حالیکه 60 درصد کسانی که در آمریکا به دنبال این آموزش‌ها هستند کارمندان حرفه‌ای بین سنین 25 تا 44 سال هستند.

40 دانشگاه خصوصی و دولتی در هند قصد دارند از سال 2017 دورهای آموزش مبانی اندروید را جزو برنامه‌های درسی خود قرار دهند.

نظر شما در مورد این علاقه‌ شدید مردم هند به دوره‌های آنلاین توسعه‌ موبایل چیست؟ به نظر شما میزان علاقه مندی دانشجویان و جوانان ایرانی به این دوره‌ها چقدر است؟

منبع هاتب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *