درک رازهای علمی و روانشناسی در خصوص مردان و روابط جنسی از طرف زنان، باعث خلق روابط ارضاء کننده تر با مرد زندگیشان میشود. در زیر به رازهایی درباره مردان و روابط جنسی آنها اشاره شده است.  

– یکی از مهمترین رازهای مردان و روابط جنسی این است که مردها هنگامیکه قادر به بیان احساساتشان و عواطفشان نیستند، خود را با برقراری رابطه جنسی ابراز میکنند. در واقع مردها اغلب انرژی جسمانیشان را به عنوان یک خروجی امن برای تخلیه و ابراز احساسات سرکوب شده خود به کار میبرند. گاهی اوقات مردها تنها به این دلیل به زن ها نزدیک میشوند، تا بدین وسیله تضمین و اطمینان خاطر مجدد بگیرند، به جای آنکه عملاٌ با گفتار و کلماتشان همین مورد را از همسرشان بخواهند.

– هنگامی که زنان، مردها را در راستای میل جنسی پس میزنند و از خود دفع میکنند، آنها از لحاظ عاطفی احساس طرد شدن میکنند. در واقع هنگامیکه یک مرد به همسرش نزدیک میشود، صرفاٌ تقاضای مغاشقه نکرده است، با این کار به همسرش میگوید که ” لطفاٌ مرا بپذیر، مرا دوست داشته باش.”هنگامیکه مردها توسط همسرشان پس زده میشوند به طرزی پنهان احساس میکنند که تحقیر شده اند و این پیام را دریافت میکنند که تو را نمیخواهم و تو خواستنی نیستی. در پس ارتباط مردان و روابط جنسی ممکن است حتی مردان نتوانند این احساس ترد شدگی را احساس کرده و یا  آنرا ابراز کنند.

– تحریک شدن مردان به لحاظ جسمانی و فیزیکی لزوماٌ به این معنی نیست که نیاز جنسی دارند. در واقع نعوظ همواره به این معنی نیست که مردی دوست دارد با همسرش همبستر شود. ممکن است حتی از لحاظ جنسی تحریک هم نشده باشد. گاهی اوقات این تحریک شدن به دلیل مثانه پر، مخصوصاٌ صبح ها قبل از بیدار شدن، اصطکاک و یا فشار از طرف لباسهای تنگ و یا نشستن های طولانی و حتی مقادیر اضافی تنش، استرس و اضطراب در مردان است.

-در اصول رابطه مردان و روابط جنسی مردها معاشقه دهانی را دوست دارند. دلیل این که مردها از معاشقه دهانی خوششان می آید تنها  این نیست که این کار برایشان لذت بخش است، بلکه دلیل این امر به لحاظ روانی آن است که بدین وسیله آن ها احساس پذیرفته شدن و همچنین احساس خواستنی بودن از جانب همسرشان میکنند.

– مردها هرچه بیشتر با همسرشان همبستر شوند، کمتر به فکر ارضای خویش بوده و بیشتر با همسرشان معاشقه خواهند کرد.غالباٌ اینطور به نظر میرسد که مردها تمام و کمال و با تمام وجود به معاشقه تن نمی دهند و آن را نیمه کاره رها میکنند. چرا که به عمل جنسی تمایل بیشتری دارند، اما میترسند این خواسته خود را مستقیماٌ بازگو کرده و آن را از همسرشان مطالبه کنند.

مردان و روابط جنسی

دلیل این موضوع ریشه در ذائقه های جنسی مردان و زنان دارد. مردها بیشتر موفقیت مدار هستند و برایشان ساده تر است بی آنکه مجبور به عشق بازی باشند، تنها به رابطه جنسی مبادرت ورزند. در حالیکه زنان صمیمیت مدار هستند و بیشتر دوست دارند معاشقه کنند تا اینکه عمل جنسی داشته باشند. اگر نیاز جنسی مردان با عمل جنسی برطرف شود، در دفعات بعد بیشتر تمایل به معاشقه طولانی با همسرشان و دادن لذت بیشتر به آنها دارند.

– از رازهای دیگر مردان و روابط جنسی این استت که مردها صحبت کردن به هنگام معاشقه و روابط جنسی را دوست ندارند. موضوع این نیست که مردها دوست ندارند در رختخواب احساساتشان را ابراز کنند، بلکه  واقعیت این است که این کار برایشان راحت و طبیعی نیست. در واقع مردها به راحتی زن ها نمیتوانند در آن واحد خود را عرضه کنند و در همان حال به کار دیگر بپردازند. هنگامیکه در حین معاشقه زن با شوهرش وارد گفتگو میشود، مرد احساس میکند، مجبور است حتماٌ پاسخ دهد و این کار تمرکزش را بر روی معاشقه مختل میکند.

– مردها بعد از معاشقه و رابطه جنسی بسیار خسته و بیرمق شده و از لحاظ عاطفی از شما دور میشوند. در واقع مردها پس از رابطه جنسی سرد میشوند. به این دلیل که پس از رهایی و رسیدن به اوج لذت جنسی که معادل از دست دادن کنترل خویشتن است، نیاز دارند که دوباره خود را بازیابند و کنترل خودشان را به دست بیاورند. این یکی از رازهای مردان و روابط جنسی است که خانم ها فراموش میکنند.

– مردها بیشتر به وسیله مدلهای بینایی و تصویری تحریک میشوند. مردها “راست مغز” یا به عبارتی بینایی هستند. در حالی که زن ها “چپ مغز” یا به عبارتی گفتاری (کلامی) هستند. به عبارتی دیگر، مردها اغلب توسط آن چه دیده اند، تحریک میشوند. به همین دلیل است که پسرها بیشتر تصاویر را دوست دارند و دخترها بیشر داستان های رمانتیک را.

  به هر حال علم به مردان و روابط جنسی آنها میتواند بسیار زیاد خانم ها را در افزایش کیفیت رابطه جنسی و کسب تجربه موفق تر در روابط جنسی سوق دهد.

wikiravan

  • ice-water

    خوردن یخ برای سلامتی مضر است؟

    خوردن یخ برای سلامتی مضر است؟ هیچ چیزی همانند خوردن یک تکه یخ تازه در روزهای گرم تابستان ن…
  • قبل و بعد از ورزش چه بخوریم؟

    قبل و بعد از ورزش چه بخوریم؟ آیا تا به حال با شکم خالی در باشگاه ورزش کرده‌اید؟ تغذیه شما،…
  • چگونه اراده خود را تقویت کنیم؟

    چگونه اراده خود را تقویت کنیم؟ خیلی از ما ها خوب میدانیم بعضی صحبت ها در در جهت استتار ضعف…
  • آب دهان چیست چه کاربردی برای ما دارد؟

    آب دهان چیست چه کاربردی برای ما دارد؟ وقتی درمورد بهداشت دهان فکر می‌کنید، احتمالا چیزهای …
  • استرس

    درمان استرس

    درمان استرس استرس اصولا مانع عملکرد صحیح بسیاری از فعالیت های فیزیکی و روحی افراد میشود. ا…
  • درمان خروپف

    روش های درمان خروپف

    روش های درمان خروپف خروپف کردن معمولا به عنوان منبع شوخی در فیلم‌های مختلفی مورد استفاده ق…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *