خانه سلامت زیبایی راه‌هایی برای بهاری کردن کمد لباس زمستانی شما

راه‌هایی برای بهاری کردن کمد لباس زمستانی شما

0

انتخاب یک پوشش مناسب برای روزهای اوایل بهار و قبل از گرم شدن هوا، کار سختی به نظر می‌رسد. در این مطلب، راه‌هایی برای بهاری نمودن کمد لباس زمستانه به شما ارائه خواهد شد.

رنگ‌ها را به آرامی به پوشش خود بیفزایید

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که ترجیح می‌دهید در فصل زمستان از لباس‌هایی به رنگ سیاه و خاکستری استفاده کنید، دلیلی ندارد که بلافاصله رنگ‌های روشن و شاد بهاری را در پوشش خود بگنجانید. شما می‌توانید با اضافه کردن یک اکسسوری با یک رنگ شاد و زیبا شروع کرده، و سپس با نزدیک شدن به اواسط بهار، چند قطعه رنگی دیگر را در همان رنگ به پوشش خود اضافه کنید. هنگامی که شما به یک ظاهر رنگی‌تر عادت کردید، می‌توانید از ترکیبات مکملی مانند قهوه ای و آبی، و یا قرمز و سبز استفاده کنید.

رنگ‌ها را به آرامی به پوشش خود بیفزایید

از یک شلوار رنگی در پوشش خود استفاده کنید

شما می‌توانید به جای شروع کار با یک تاپ رنگی و روشن، از یک شلوار یا دامن رنگی استفاده کنید. انجام این کار کمی غیر منتظره بوده و توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند. بهتر است این شلوار یا دامن رنگی را با چکمه و جوراب شلواری یا ساپورتی به رنگ سیاه ترکیب نمایید.

از یک شلوار رنگی در پوشش خود استفاده کنید

از شلوار جین سفید در پوشش خود بهره ببرید

شما می‌توانید شلوار جین سفید خود را با گرم شدن تدریجی هوا در پوشش خود به کار گیرید. بهتر است این قطعه ظریف را متناسب با سردی هوا به کار گرفته و در صورت نیاز، آن را با یک ژاکت بافت سیاه ترکیب کنید.

از شلوار جین سفید در پوشش خود بهره ببرید

پوشش خود را براساس میزان گرمی و سردی هوا ترکیب نمایید

پیش بینی گرما و سرمای هوا در روزهای اولیه‌ی بهار ممکن است بسیار سخت و دشوار باشد. بنابراین در روزهایی که دمای هوا در ساعات اولیه صبح و ظهر تفاوت زیادی دارد، لایه بندی پوشش می‌تواند بهترین دوست شما باشد. شما می-توانید یک ژاکت یا روپوش بافت را به پوشش کلی خود اضافه کرده و در عین حال، به این مساله که سبک ظاهری شما بدون قطعه مورد نظر (در صورت گرم شدن هوا) چگونه خواهد بود، توجه نمایید.

پوشش خود را براساس میزان گرمی و سردی هوا ترکیب نمایید

از پارچه‌هایی با بافت سبک‌تر استفاده کنید

استفاده از پارچه‌های سبک‌تر، لایه بندی پوشش را در هوای تقریبا گرم این روزها آسان‌تر می‌کند. پس به جای استفاده از یک ژاکت گرم ترمه، می‌توانید یک ژاکت نخی را بر روی یک تیشرت یا بلوز بپوشید.

از پارچه‌هایی با بافت سبک‌تر استفاده کنید

لایه‌ها را به تدریج از پوشش خود حذف کنید

شما می‌توانید با افزایش دمای هوا، لایه‌های پوشش خود را به تدریج کم کرده و از پوششتان حذف کنید. همچنین، بهتر است به تدریج کت سنگین و ضخیم خود را با یک ژاکت سبک، و یا چکمه‌های خود را با یک جفت کفش پاشنه تخت جایگزین نمایید.

لایه‌ها را به تدریج از پوشش خود حذف کنید

به خوبی از ژاکت و پلیورهای خود مراقبت نمایید

شما ممکن است در پایان فصل، متوجه شوید که قسمت زیر بغل و یا دو پهلوی ژاکت زمستانه مورد علاقه‌تان با توپ‌های پرز دار ریزی پوشانده شده است. شما می‌توانید این پرزها را با یک سنگ مخصوص تمیزکاری ژاکت از بین برده، و یا با بردن پلیور محبوبتان به خشکشویی، از بی عیب ماندن آن در سال آینده مطمئن شوید.

به خوبی از ژاکت و پلیورهای خود مراقبت نمایید

از کفش‌های متفاوتی استفاده کنید

کفش‌ها می‌توانند ظاهر شما را تا حد زیادی تغییر دهند. البته بهتر است کفش‌های پاشنه بلند جلو باز و تابستانی خود را برای اواخر بهار (هنگامی که هوا بسیار گرم می‌شود) نگه دارید. تا آن زمان، می‌توانید از یک کفش پاشنه بلند بندی و یا یک کفش پشت بنددار (slingback) نیز در پوشش خود استفاده کنید.

از کفش‌های متفاوتی استفاده کنید

لباس‌های بهاری خود را در کمد لباس خود مرتب کنید

هنگامی که شما لباس‌های زمستانی را به بخش‌های انتهایی کمد منتقل کرده و لباس‌های بهاره را برای فصل جدید مرتب می‌کنید، بهتر است برخی از قطعات پوششی زمستانه را در دسترس خود قرار دهید. قطعات ضخیم و سنگین را تا زمستان آینده دخیره کنید، اما به جای پر کردن تمام کمد با لباس‌های بهاره، تعدادی از لباس‌های مخصوص هوای گرم و سرد روزهای اول بهار را نیز در یک جای مناسب و قابل دسترس درون کمد خود قرار دهید.

لباس‌های بهاری خود را در کمد لباس خود مرتب کنید

Romis

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *