رندرهای جدیدی از گلکسی S9 و S9 پلاس با رنگ بنفش

روز ۲۵ فوریه شرکت سامسونگ طی رویداد ویژه‌ای در شهر بارسلون از اسمارت‌فون‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس رسما رونمایی خواهد کرد. هرچه به زمان معرفی این ۲ پرچم‌دار نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری پیرامون آن‌ها فاش می‌شود. اکنون نیز می‌توان به شایعاتی مبنی بر وجود رنگ بنفش یاسی برای هر دو مدل گلکسی S9 و S9 پلاس اشاره کرد؛ رنگی جالب برای این ۲ هندست که چند روز پیش و در یک ویدیو به آن اشاره شد.

بنفش یاسی تنها یکی از ۴ رنگ اصلی است که سامسونگ برای پرچم‌داران جدید خود در نظر گرفته است (ممکن است نسخه‌های محدود شده دیگری نیز وجود داشته باشند). در کنار رنگ بنفش یاسی انتظار می‌رود گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس با رنگ‌های مشکی، خاکستری تیتانیومی و آبی مرجانی به بازار عرضه شوند؛ هرچند ممکن است تمامی رنگ‌های این گوشی در کلیه بازارها موجود نباشند.

این رندرهای مطبوعاتی برای دومین بار تایید می‌کنند که گلکسی S9 پلاس از یک دوربین پشتی دوگانه بهره می‌گیرد؛ در حالی‌که گوشی کوچک‌تر گلکسی S9 مجهز به دوربینی با یک لنز منفرد در بخش پشتی دستگاه است. همچنین شایعات متعددی پیرامون چیدمان عمودی ناحیه قرارگیری دوربین و حسگر اثرانگشت مطرح شده‌اند. این موضوع به معنای آن است که بازگشایی قفل گوشی‌های سامسونگ با استفاده از اثرانگشت نسبت به پرچم‌داران سال گذشته کمپانی بسیار ساده‌تر شده است. در پرچم‌داران گذشته کمپانی بعضا حسگر اثرانگشت در موقعیت نامناسبی واقع شده بود و یافتن آن کاربران را با مشکلاتی مواجه می‌کرد.

پیش‌تر ادعا شده بود که هندست گلکسی S9 پلاس در بخش پشتی دستگاه از سنسور IMX345 شرکت سونی استفاده می‌کند و شایعات گذشته نیز از وجود دوربینی با گشودگی دیافراگم متغیر در محدوده f/1.5 تا f/2.4 حکایت داشتند. همچنین امکان ضبط ویدیویی اسلوموشنبا سرعت ۴۸۰ فریم بر ثانیه نیز وجود دارد. پرچم‌داران گلکسی S9 و S9 پلاس بایستی با سیستم‌عامل اندروید اوریو به همراه رابط کاربری Samsung Experience 9 عرضه شوند. این هندست‌ها در ایالات متحده و برخی بازارهای خاص با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ شرکت کوالکامارایه می‌شوند. انتظار می‌رود هندست‌های گلکسی S9 و S9 پلاس به ترتیب مجهز به ۴ و ۶ گیگابایت حافظه رم باشند.

تانی کال

برگرفته از GSMARENA

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *