خانه ورزش اخبار ورزش رونالدو: ما بهترین هستیم و می خواهیم قهرمان شویم؛ زیدان همیشه پیروز می شود

رونالدو: ما بهترین هستیم و می خواهیم قهرمان شویم؛ زیدان همیشه پیروز می شود

0

در این فصل رونالدو در چندین مسابقه به تشخیص زیدان، استراحت کرده تا برای مقطع پایانی فصل در بهترین شرایط جسمی ممکن قرار داشته باشد. رونالدو که حالا ۲۴ گل در رقابت های لالیگا به ثمر رسانده، در پایان بازی گفت:

باید تا پایان همینطور ادامه دهیم، بازی بسیار خوبی داشتیم. می دانیم که مالاگا در خانه تیم قدرتمندی است اما باید برای کسب پیروزی به آنجا برویم. هدف ما همیشه کسب پیروزی است، می دانیم که آنها تیم خوبی هستند اما ما رئال مادرید هستیم. ما بهترین هستیم و می خواهیم قهرمان شویم.

زیدان؟ من با کمک رئیس و هم تیمی هایم خوب کار کرده ام، چون ترکیب فوق العاده ای داریم. برای اینکه در مقطع پایانی فصل سرحال تر باشم، کمی بیشتر از قبل مراقب خود بوده ام. زیدان همیشه در نهایت پیروز می شود و خیلی خوب ما را مدیریت کرده است. ما همچنین ترکیبی بسیار خوب و جوان داریم. حس خوبی دارم، این هفته سرنوشت همه چیز مشخص خواهد شد و خوب کار می کنم و با گلزنی به تیم کمک می کنم.

دوگانه؟ تنها به فکر بازی یکشنبه هستیم، باید پیروز شویم و بعد از آن فرصت آماده سازی برای فینال لیگ قهرمانان را خواهیم داشت.

فرصت از دست رفته؟ من دو گل اول تیم را به ثمر رساندم و این مهمترین چیز است. از دست دادن موقعیت برای من طبیعی نیست، اما من هم انسانم و ممکن است گاهی اوقات فرصتی از دست برود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *