خانه ورزش اخبار ورزش رونالدو: تجربه بالای خود را نشان دادیم؛ در فینال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد

رونالدو: تجربه بالای خود را نشان دادیم؛ در فینال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد

0

رونالدو که با هت‌تریک خود در دیدار رفت، کار تیمش را بسیار راحت تر کرده بود، در پایان دیدار برگشت که با شکست ۲-۱ رئال مادرید همراه شد،به El Larguero گفت:

می دانستیم که اتلتیکو بازی را با قدرت آغاز خواهد کرد و با خوش شانسی دو گل به ثمر رساندند، با اینحال ما تجربه بیشتری داشتیم و می دانستیم که با به ثمر رساندن یک گل، کار آنها را تمام خواهیم کرد؛ ما رئال مادرید هستیم و تجربه بالای خود را نشان دادیم.

رونالدو امسال با ۱۰ گل و ۶ پاس گل در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، نقشی اساسی در سومین صعود رئال مادرید به فینال رقابت ها، طی ۴ سال اخیر، ایفا کرد. رونالدو در مورد فینال مقابل یوونتوس و احتمال دفاع از عنوان قهرمانی نیز گفت:

هیچ چیز آسان نیست و ما برای قهرمانی در لیگ قهرمانان تا پایان مبارزه خواهیم کرد، در فرم خوبی هستیم اما فینال را بین دو تیم ۵۰-۵۰ می بینم. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

رونالدو با وجود اینکه در دیدار چهارشنبه شب نقش زیادی در بازی ایفا نکرد، اما در پایان بازی از عملکرد خود ابراز رضایت کرد:

حس خوبی دارم و این را در بازی های اخیر نشان داده ام، خیلی خوشحالم و حالا باید خود را آماده پایان فصل کنیم. این تیم خیلی خوب است. برخی بازیکنان هستند که شاید بیشتر از دیگران بازی کنند اما ترکیب فوق العاده ای داریم که بسیار کامل است و این را در تک تک مسابقات نشان می دهیم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *