خانه ورزش اخبار ورزش رونالدو: فقط از برنابئو می خواهم که هرگز من را هو نکنند؛ بایرن نشان داد که تیم بزرگی است

رونالدو: فقط از برنابئو می خواهم که هرگز من را هو نکنند؛ بایرن نشان داد که تیم بزرگی است

0

رئال مادرید در مجموع دو بازی موفق شد با نتیجه ۶-۳ از سد بایرن مونیخ عبور کرده و برای هفتمین سال متوالی راهی مرحله نیمه نهایی شود. رونالدو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

فقط از برنابئو می خواهم که هیچوقت من را هو نکنند. سعی می کنم در هر مسابقه بهترین عملکردم را ارائه کنم و حتی اگر گلزنی نکردم، سعی می کنم با تلاش خود به تیم کمک کنم. هیچ شکی ندارم که رئال مادرید امشب تیم بهتر بود، به ثمر رساندن ۶ گل مقابل بایرن مونیخ آسان نیست و ما شایسته صعود به مرحله نیمه نهایی بودیم. بدیهی است که از هت‌تریک خوشحالم، اما تیم درخشان عمل کرد و نشان داد که می دانیم چکار کنیم. می دانستیم که باید خیلی خوب بازی کنیم یا اینکه بایرن به ما آسیب خواهد رساند، چون آنها تیمی هستند که می توانند در هر ورزشگاهی گلزنی کنند.

آنها نشان دادند که تیم بزرگی هستند اما ما هم خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت های زیادی در نیمه اول داشتیم. در نیمه دوم، دو گل دریافت کردیم اما به تحمل سختی عادت کرده ایم و از نتیجه راضی هستیم. ما هنوز با قهرمانی در لیگ قهرمانان فاصله داریم اما بهترین تلاش خود را خواهیم کرد. هنوز خیلی زود است، اما امیدوارم که بتوانیم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم.

به این ترتیب کریستیانو رونالدو با ۳ گلی که مقابل بایرن مونیخ به ثمر رساند، شمار گل های خود در لیگ قهرمانان اروپا را به ۱۰۱ رساند و بالاتر از لیونل مسی (۹۴) و رائول (۷۱۱) ایستاد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *